Ludo^.^ Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg kjøpte Stalker: shadow of chernobyl på steam, men har store problemer med å få det til å virke normalt på pc`en min. For det første er lyden helt ute av sync med ca 20 sekunder forsinkelse. (Dette er i introvideoen) For det andre er loadingen ufattelig treg, og tar mange minutter. Når jeg er i option og går ut igjen, får jeg svart skjerm med lyd som klipper på og av i bakgrunnen, så normaliserer det seg etter et par minutter. Når jeg først kommer inn i spillet er alt normal. Det kjører uten problemer med stabil 60 fps. Så det er ikke pc`en min som ikke drar spillet.... Forferdelig plagsomt og jeg vil ha det fikset. Her er hva jeg har prøvd så langt: Fikset ini filen med oppløsning til 800X800. (for så å stille det tilbake til normalt inne i spillet) Slått av full skjerm modus i ini. Slått på refreshrate 60 i ini. Prøvd med -noprefetch kommando på snarveien "kjør fra" Kompatibilitet xp service pack 3. Alle drivere er up to date. Disse tipsene har jeg fulgt etter å ha lest en post på steam forumet med det samme problemet, men jeg får det ikke til å virke som det skal. Noen her som har peiling? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Hva er pc specsa dine,har du 2 skjermkort i CrossfireX / SLI?Viss ja,ville jeg prøvd å skru av det for å se om det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå