Gå til innhold

Hvorfor er folk så stygge mot Carl I. Hagen?

EvilSeagull

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hagen_status_5076912a.jpg

Carl I. Hagen er en nisse.

Han sier av og til ting som er upassende, og tar upassende ferier og alt det der, men jeg er sikker på at dette er fordi han ikke alltid tenker gjennom det han gjør, og ikke kjenner til de moderne sosiale spillereglene.

Han er kanskje av og til litt dum, men han er vel ikke noe dårlig menneske?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Han sier av og til ting som er upassende, og tar upassende ferier og alt det der, men jeg er sikker på at dette er fordi han ikke alltid tenker gjennom det han gjør, og ikke kjenner til de moderne sosiale spillereglene.

Han er kanskje av og til litt dum, men han er vel ikke noe dårlig menneske?

Så du mener at alle hans kontroversielle og som jeg vil si, primitive, meninger skal få passere udiskutert fordi han er dum? Og det om hvorvidt han er et dårlig menneske er jo et definisjonsspørsmål som uansett vil få et veldig subjektivt svar, men det virker ikke som om han er av den mest sympatiske typen...

Lenke til kommentar

Så du mener at alle hans kontroversielle og som jeg vil si, primitive, meninger skal få passere udiskutert fordi han er dum? Og det om hvorvidt han er et dårlig menneske er jo et definisjonsspørsmål som uansett vil få et veldig subjektivt svar, men det virker ikke som om han er av den mest sympatiske typen...

Jeg er heller ikke enig i politikken hans, men jeg synes han blir så forferdelig dårlig behandlet. Det er ikke hans feil at han har de meningene han har. Han er rett og slett et mobbeoffer i politikken! Jeg har selv blitt mobbet og vet hvor vondt det er.

Han har det ikke lett, og jeg synes vi bør tilgi han

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er heller ikke enig i politikken hans, men jeg synes han blir så forferdelig dårlig behandlet. Det er ikke hans feil at han har de meningene han har. Han er rett og slett et mobbeoffer i politikken! Jeg har selv blitt mobbet og vet hvor vondt det er.

Han har det ikke lett, og jeg synes vi bør tilgi han

"Ikke hans feil at han har de meningene han har"?! Han velger selv hvilke meninger han vil ytre, og de han har kommet med har vært på bekostning av andre.

Det er politikk, man må jo selvsagt stå for sine egne meninger, kan ikke kalle motstand for mobbing!

Lenke til kommentar

Carl I Hagen er en type som sier det han mener, uten å dekke til meningene sine. Mange liker ikke det.

Personlig syns jeg Carl I Hagen er en flott fyr, selv om jeg ikke alltid er like enig i det han sier. Du vet i det minste hvor du har fyren, når han snakker. (Imotsetning til andre politikere som sier en ting og gjør noe annet)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...