EvilSeagull Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Ja han har noen negative sider, men han er da en OK fyr når man ser på han med helhetlige briller, er han ikke det? Jeg synes han virker så hyggelig så jeg skjønner ikke hvorfor han blir så dårlig behandlet Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Carl I. Hagen er en nisse. 5 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Nei, han bare skriver på facebook etter et par dunker vin. Det kan skje den beste. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 11. september 2013 Forfatter Del Skrevet 11. september 2013 Carl I. Hagen er en nisse. Han sier av og til ting som er upassende, og tar upassende ferier og alt det der, men jeg er sikker på at dette er fordi han ikke alltid tenker gjennom det han gjør, og ikke kjenner til de moderne sosiale spillereglene. Han er kanskje av og til litt dum, men han er vel ikke noe dårlig menneske? 1 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 11. september 2013 Forfatter Del Skrevet 11. september 2013 Nei, han bare skriver på facebook etter et par dunker vin. Det kan skje den beste. Han gjør dumme ting. Det er de fleste enig i, men han blir jo framstilt som et monster Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Han sier av og til ting som er upassende, og tar upassende ferier og alt det der, men jeg er sikker på at dette er fordi han ikke alltid tenker gjennom det han gjør, og ikke kjenner til de moderne sosiale spillereglene. Han er kanskje av og til litt dum, men han er vel ikke noe dårlig menneske? Så du mener at alle hans kontroversielle og som jeg vil si, primitive, meninger skal få passere udiskutert fordi han er dum? Og det om hvorvidt han er et dårlig menneske er jo et definisjonsspørsmål som uansett vil få et veldig subjektivt svar, men det virker ikke som om han er av den mest sympatiske typen... Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 11. september 2013 Forfatter Del Skrevet 11. september 2013 Så du mener at alle hans kontroversielle og som jeg vil si, primitive, meninger skal få passere udiskutert fordi han er dum? Og det om hvorvidt han er et dårlig menneske er jo et definisjonsspørsmål som uansett vil få et veldig subjektivt svar, men det virker ikke som om han er av den mest sympatiske typen... Så du mener at alle hans kontroversielle og som jeg vil si, primitive, meninger skal få passere udiskutert fordi han er dum? Og det om hvorvidt han er et dårlig menneske er jo et definisjonsspørsmål som uansett vil få et veldig subjektivt svar, men det virker ikke som om han er av den mest sympatiske typen... Jeg er heller ikke enig i politikken hans, men jeg synes han blir så forferdelig dårlig behandlet. Det er ikke hans feil at han har de meningene han har. Han er rett og slett et mobbeoffer i politikken! Jeg har selv blitt mobbet og vet hvor vondt det er. Han har det ikke lett, og jeg synes vi bør tilgi han 1 Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg er heller ikke enig i politikken hans, men jeg synes han blir så forferdelig dårlig behandlet. Det er ikke hans feil at han har de meningene han har. Han er rett og slett et mobbeoffer i politikken! Jeg har selv blitt mobbet og vet hvor vondt det er. Han har det ikke lett, og jeg synes vi bør tilgi han "Ikke hans feil at han har de meningene han har"?! Han velger selv hvilke meninger han vil ytre, og de han har kommet med har vært på bekostning av andre. Det er politikk, man må jo selvsagt stå for sine egne meninger, kan ikke kalle motstand for mobbing! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Kommentarer som «nisse» og «dum» kan kalles mobbing. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Fordi Carl I. Hagen er stygg mot folk. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Mest fordi han er en løk uten like, har du sett sveisen på kona? W. T. F 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Carl I. Hagens 15 mest omstridte uttalelser (per 18.08.2011). Hvis du trenger å gå gjennom hele listen så er du nok uansett hjernevasket skaprasist du også.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Carl I Hagen er en type som sier det han mener, uten å dekke til meningene sine. Mange liker ikke det. Personlig syns jeg Carl I Hagen er en flott fyr, selv om jeg ikke alltid er like enig i det han sier. Du vet i det minste hvor du har fyren, når han snakker. (Imotsetning til andre politikere som sier en ting og gjør noe annet) 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå