EXaLoT Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hei folkens! Jeg er rimelig ny når det gjelder å overklokke, men jeg har prøvd å klokke min nye xp2500+. Det funka ikke så bra Jeg satte fsb opp til 175 mhz, og da ville ikke pc'en starte opp engang. Den sto bare å lagde rare pipelyder. Hva kan være problemet, og hvordan kan jeg klokke denne prosessoren? Hyggelig med noen bra tips Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Det opplevde jeg også når jeg prøvde og ok. Fikk satt FSB til 169, ved 170 peip det bare... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Gå forsiktig frem. Les Formanns guide. Lenke til kommentar
Miniman Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hei folkens!Jeg er rimelig ny når det gjelder å overklokke, men jeg har prøvd å klokke min nye xp2500+. Det funka ikke så bra Jeg satte fsb opp til 175 mhz, og da ville ikke pc'en starte opp engang. Den sto bare å lagde rare pipelyder. Hva kan være problemet, og hvordan kan jeg klokke denne prosessoren? Hyggelig med noen bra tips Hvis du har nf7-s 2.0 så vil jeg sterkt anbefale å skifte bios...til bios 14 eller bios 16...Dette funka for meg ihvertfall.. Lenke til kommentar
Miniman Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Ack..glemte din signatur... Men ihvertfall.. prøv og oppdater bios... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå