Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan er det å bli sugd?

Krystalium

Anbefalte innlegg

Når man driver med noe "nedi der" så er det ikke så lett å få med seg hva som er bedre enn noe annet, å lytte er beste middelet for det ;) Raskere pust, stønning og direkte forklaringer med ord. Samme under sexen og det, ikke lett å vite hva som er godt om man ikke får lyder ut av mannfolket :p

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gutter som ikke lager lyd er turnoff! Det bør dere øve på.

virkelig? Jeg holder det igjen jeg :o

Ingen grunn til det.

Mulig det skyldes innarbeidete ting fra puberteten. At han kanskje var redd for å bli oppdaget, også har det fortsatt å vært lydløst?

Lenke til kommentar

Når man driver med noe "nedi der" så er det ikke så lett å få med seg hva som er bedre enn noe annet, å lytte er beste middelet for det ;) Raskere pust, stønning og direkte forklaringer med ord. Samme under sexen og det, ikke lett å vite hva som er godt om man ikke får lyder ut av mannfolket :p

Direkte forklaringer med ord er noe man kan forvente, men det å pese og stønne er det noen av oss som ikke gjør naturlig. Jeg synes det blir feil å forfalske dette, akkurat som med kvinner som forfalsker orgasme.

Lenke til kommentar

Direkte forklaringer med ord er noe man kan forvente, men det å pese og stønne er det noen av oss som ikke gjør naturlig. Jeg synes det blir feil å forfalske dette, akkurat som med kvinner som forfalsker orgasme.

Må få avvent meg fra dette. Jeg stønner nå litt når jeg synes noe er godt. Føles mer naturlig å pese og stønne under akten enn å si "Det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt, det var godt....."

Ja, jeg overdriver litt, men likevel..

• Liker 5
Lenke til kommentar

(...)

Som jeg sa 'noen av oss', det inkluderer tydligvis ikke deg. Men sett at du var en person som ikke laget mye lyder naturlig, hadde du valgt å gi ut falske stønn?

Lenke til kommentar

Neida, jeg bare semi-troller. Jeg synes det er naturlig med litt pusting/pesing og stønning. Når det kommer til spørsmålet ditt - jeg vet ikke. Om det hadde fått dama til å stå på videre i motsetning til å stoppe opp - soleklart ja! :)

Lenke til kommentar

(...)

Som jeg sa 'noen av oss', det inkluderer tydligvis ikke deg. Men sett at du var en person som ikke laget mye lyder naturlig, hadde du valgt å gi ut falske stønn?

Lager du ikke lyd når noen masserer deg heller? Eller klør deg på ryggen?

Jeg lager da lyd av alt som er godt jeg :p Og ja, om gutten nærmer seg, men sliter med å komme så kan jeg stønne litt mer enn normalt for å "gi det lille ekstra".

Helt supert når gutten sier rett ut "det der var godt", "fortsett med det" osv, men jeg sliter med å slippe meg løs om gutten ikke gjør det. Om han ikke lager lyd så kan det umulig være så godt tenker jeg.

Lenke til kommentar

(...)

Lager du ikke lyd når noen masserer deg heller? Eller klør deg på ryggen?

Jeg lager da lyd av alt som er godt jeg :p Og ja, om gutten nærmer seg, men sliter med å komme så kan jeg stønne litt mer enn normalt for å "gi det lille ekstra".

Helt supert når gutten sier rett ut "det der var godt", "fortsett med det" osv, men jeg sliter med å slippe meg løs om gutten ikke gjør det. Om han ikke lager lyd så kan det umulig være så godt tenker jeg.

Snodig poeng! Jeg hyler som en jente @de eksemplene, men aldri i sengen. Blir for kleint og unaturlig for min del. Turn off rett og slett

Lenke til kommentar

Snodig poeng! Jeg hyler som en jente @de eksemplene, men aldri i sengen. Blir for kleint og unaturlig for min del. Turn off rett og slett

Men det er jo også nytelse? :) Hvorfor lage lyd ved massasje, men ikke på noe som ofte er enda bedre? :) Er det turn off for deg å høre dine egne lyder? Liker du ikke at jenta lager lyd under sex heller?

Lenke til kommentar

Mulig det finnes, men jeg tror mer på at det er innlært å være stille. Hvis man ikke hadde slike "sex er tabu"-forutsetninger /-forestilling i sitt miljø som man vokste opp med, så tror jeg det ville vært naturlig å stønne. Men, det er mine tanker om dette tema.

Lenke til kommentar

Men det er jo også nytelse? :) Hvorfor lage lyd ved massasje, men ikke på noe som ofte er enda bedre? :) Er det turn off for deg å høre dine egne lyder? Liker du ikke at jenta lager lyd under sex heller?

Det blir vel også enda litt mer tabu å lage lyder om man bestiller seg massasje fra en vanlig massasje-utøver (holder prostitusjon utenfor i dette eksempelet), enn om man får massasje fra sin kjæreste. Jeg vil ihvertfall tro det er slik, dersom man ikke er veldig sikker på sin egen kropp og det der.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...