Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan er det å bli sugd?

Krystalium

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Det spiller ikke noen store rolle, du har en klitoris som kan bli sugd, vi har en penis. Er ikke så veldig stor forskjell.

Er vel ingen som vet hva forskjellen er heller da..

Lenke til kommentar

Hvordan liker dere å bli sugd da?

Det varierer fra mann til mann. Rett under penishodet er mange veldig følsomme. Lek med tunga der. De aller, aller fleste menn liker når du tar den langt inn. Men ikke bare ta den inn og ut av munnen. Bruk tunga di også samtidig. Slikk og sug, men ikke for hardt. Og for guds skyld! Pass på tenna dine! Bruk gjerne en hand og runk ham litt samtidig. Lek med pikken. Slikk opp og ned. Hold øyekontakt med ham mest mulig. Ta gjerne en testikkel i munnen mens du runker han og lek med tunga di på den. Kanskje suge lett på den, MEN IKKE FOR HARDT!!! Mange liker når du bruker tunga nedover, under pungen mot rumpa også. Er han fordomsfri kan du bruke en finger bak også, men det er langt fra alle som tør/liker dette, så her må du være forsiktig. Noen liker å ta tak i hodet ditt og knulle munnen din. Andre liker å bare være passiv og la deg gjøre jobben. Som sagt; lytt og kjenn etter. Let etter de små tegnene på hva han liker og ikke liker. Ikke vær redd for å prøve deg frem. Og øv, øv, øv.

Hvordan kan en jente bli flink til det ?

Øving, øving og atter øving. Prøv deg fram. Lytt. Kjenn etter reaksjonene. Og øv mer.
Lenke til kommentar

Hva med når han er musestille uansett hva jeg prøver ut? Prøvd ut mange forskjellige måter nå, men aldri så mye som et eneste stønn! :wallbash: Har spurt han, men han sier han ikke vil veilede meg, fordi forrige gang han gjorde det, så tenkte jeg for mye og det ble dårlig(ere).

Hva betyr det når dere er helt stille? Får han fra slapp til stiv ved å suge, men får han aldri til å komme. Må det være høyt tempo?

Anonymous poster hash: 0b49b...c4c
Lenke til kommentar

Tempo er ikke viktig, eller jeg vil tro det kan være det gir for mye av det gode.

Å ta ting forsiktig og med en eller annen "teknikk" du lærer deg, det tror jeg er tingen. Dessuten kan du pese og herje på så mye du bare orker dersom det mentale i ham ikke er tilstedeværende. Det krever faktisk litt også av ham.

La oss si han har noe som ligger ham tungt om dagen, så kan de jo hende han etter et par minutter begynner å tenke på det mens du holder på. Da vil han nok fort bli slapp. Derfor vil det lønne seg å jobbe med det å komme i riktig stemning. Slik at man kan forsøke å glemme andre hverdagslige ting.

Musestille og musestille, han gjør seg selv en bjørnetjeneste om det ikke kommer et eneste pip. La oss si du strever og strever for å få ham til å komme nærmere klimaks, og du plutselig finner en teknikk han finner ekstra stimulerende. Da vil han jo være ganske teit om han ikke forteller og beskriver hva du nettopp gjorde, slik at du kan jobbe med å finpusse den teknikken.

Endret av G
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...