Rustymagus Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Kan robotdrakter og genmanipulering gjøre XCOM enda bedre? Les hele saken Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Ikke ny campaign? Boring! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Håper Solomon og gjengen gjentar suksessen til hovedspillet. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Hvis det ikke kommer noe mer historie som del av ekspansjonen er dette av liten interesse for meg, dessverre. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Det er vel sagt av utviklerne at kampanjen utvides ganske mye, og i visse tilfeller er endret. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg satser på å få kjøpt dette spillet med denne pakken den gang jeg får meg maskin som kan dra det... Lenke til kommentar
jihn Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Vil helt klart vente på reviews før jeg går til anskaffelse av dette, noe kjipt å kjøre igjennom en nesten lik kampanje i starten. Så bedre å holde seg litt i nakken for å se hva folk mener først. Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Ikke noen skikkelig ny historie? Må spille hoved-historien om igjen?? Hva f....Har Firaxis røyka sokka sine? For noe idioti. Takk for at dere ødela gleden med expansion-pack. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 November kan ikke komme fort nokk Lenke til kommentar
1969 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Hoved historien og elementene der iriterer meg, det gjør det lite interesant å spille spillet om igjen. Spillet ellers synes jeg er ok. Den taktiske biten er veldig bra (bortsett fra repeterendde kart), men research og base innholdet er rett og slett for dårlig. Ikke minst den biten med å bygge satelitter. Men jeg har jo Xenonauts som gjøre alt bedre. Og der er historien 'Jorda er under angrep, iverksett tiltak.' Lenke til kommentar
CWH Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Men jeg har jo Xenonauts som gjøre alt bedre. Og der er historien 'Jorda er under angrep, iverksett tiltak.' Uff, jeg er litt skuffet over Xenonauts jeg. Fint om jeg tilhører unntaket. Var med tidlig, og kjempe-driv i miljøet og utviklerne. Det ble bare ikke helt som jeg hadde håpet. personlig smak sikkert. Extraterrestials 2 når den endelig kommer gleder jeg meg mer til nå. Lenke til kommentar
Hojjoj Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Singleplayer delen fungerer ganske greit helt til du kommer midtveis og det blir veldig repetivt. Mangel på mer varierte baner og mer mikro med tanke på basebygging (merk flertfall) gjør at replay valuen faller drastisk.Det siste oppdraget og avslutningen av spillet er et antiklimaks.Det dette spillet trenger er en expansion pack på lik linje med Terror From The Deep. Hvis det kun er nye elementer som legges til den gamle innpakningen må jeg nesten si meg skuffet. Endret 14. september 2013 av Hojjoj Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Dette blir vel ikke reelt lengre da det kommer 50+ nye kart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå