Gunfreak Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Aner ikke hva som har skjedd, er ikke noe vann eller noe på hverken mobil eller lader hode, men det freser og lukter brent. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 1: Slutt å prøve å lade mobilen. 2: Ta kontakt med selger eller produsent pronto. 1 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Høres langt fra bra ut. Med mindre du bruker en mikrobølgeovnen til og lade telefonen med, så burde du nok ta rådet til lars og levere den til service. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Hva er det som freser? Mobilen eller laderen? Om det er laderen som freser, kan du prøve med en annen lader. Ikke bruk den gjenstanden som freser og lukter brent! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Det er mye som kan ha skjedd, men jeg ville jo håpet på/tippet at det er laderen. Uansett så sier det seg vel selv at du ikke bør fortsette med det, da det selvsagt vil kunne bli skikkelig ille. Jeg ville tippet på en ren feil i laderen, enn noe annet. Altså, ikke noe du kan noe for. Dette fordi jeg ikke tror selv en ren kortslutning ville kunne få en lader til å frese slik om den er frisk. Om det er mobilen som freser og lukter svidd, ja da har du nok et større problem, men uansett en klar mulighet for å bruke reklamasjonsretten. Du bruker originalladeren, right? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå