KatrinaS Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Nå pleier jeg å kjøre hovedsakelig i serien. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Ja, mens jeg pleier å springe rundt og myrde så mye som mulig. Biler bruker jeg hovedsakelig til å blokkere veier. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Ja, mens jeg pleier å springe rundt og myrde så mye som mulig. Biler bruker jeg hovedsakelig til å blokkere veier. Folk er folk Nei, jeg gjør det selv også, men ikke like mye som å kjøre bil. Skal jeg skyte mye over en lengre periode, bruker jeg som oftest M+KB. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Jeg bruker mus+tastatur og kontroller samtidig. Når jeg er til fots bruker jeg mus, ellers kontrolleren. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Er dette kommet ut til PC? Snakket med en i dag som sa han hadde GTA 5 til PC Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Er dette kommet ut til PC? Snakket med en i dag som sa han hadde GTA 5 til PC Løgn. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Løgn.Meget mulig, sitter på isp-support og det var en kunde som mente han trengte åpne noen porter fordi han ikke fikk GTA5 på PC til å virke på nett, spurte dog ikke noe mer rundt det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Da tror jeg du hørte feil. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Da tror jeg nok heller vedkommende sa feil (chat dog). Uansett, er gta pc bekreftet, ev dato? ev steam? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 14. oktober 2013 Del Skrevet 14. oktober 2013 Da tror jeg nok heller vedkommende sa feil (chat dog). Uansett, er gta pc bekreftet, ev dato? ev steam? Nei, nei. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Det er så utrolig sleipt og ufint av Rockstar å ikke bare bekrefte releasen som etter alle solemerker vil finne sted i Q1 2014. De har vel ikke tenkt på at mange mister lysten på hele spillet og ikke minst lysten på å gi R* pengene sine og derfor heller piratkopierer spillet nettopp pga dette. Skyter seg selv i foten og får som fortjent. Krysser fingre og tær for at bla a Watch Dogs blir såpass bra at vi ikke vil ha behov for dette. I det lengste kanskje det fører til at markedsstrategen deres som lever i fortiden får fyken og at de begynner å vise PC spillere den respekten vi fortjener. /mårra rant Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Det er så utrolig sleipt og ufint av Rockstar å ikke bare bekrefte releasen som etter alle solemerker vil finne sted i Q1 2014. De har vel ikke tenkt på at mange mister lysten på hele spillet og ikke minst lysten på å gi R* pengene sine og derfor heller piratkopierer spillet nettopp pga dette. Skyter seg selv i foten og får som fortjent. Krysser fingre og tær for at bla a Watch Dogs blir såpass bra at vi ikke vil ha behov for dette. I det lengste kanskje det fører til at markedsstrategen deres som lever i fortiden får fyken og at de begynner å vise PC spillere den respekten vi fortjener. /mårra rant Helt enig. Selv om jeg var hyped og hadde gleda meg siden før spillet ble annonsert, har jeg ingen hype igjen, og ingen planer om å kjøpe spillet i det hele tatt lenger. Kanskje jeg tar det til 75% på steam en gang, men ikke noe lavere enn det. 1 Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Noen som vet om det ble annonsert noe av Rockstar på http://www.firstlookevent.nl/ ? Finner ingen annen info enn en "goodie hunt" Lenke til kommentar
teitur Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Hvis de hadde gjort det hadde du nok kunnet lese om det overalt. Endret 22. oktober 2013 av teitur Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Skjønner ikke egentlig hvorfor noen foretrekker pc forran konsoller, har det noe med dårlig råd til å kjøpe en konsoll eller? jeg kunne aldri tenke meg å spille spill på pcen min når jeg kan spille det på konsoll med kontroll forran tven min, syns personlig at det å bruke tastatur til å spille platform eller skytespill er ubehagelig, vist man har en konsoll og spillet finnes på konsollen kan jeg ikke se noen grunn til å spille på pcen istedenfor:) Har PS3. Jeg irriterer meg grønn når jeg spiller GTA5 Online. Maskinen bruker en evighet på loading... Man bruker nesten mer tid på å loade enn å spille. Hvorfor jeg foretrekker å spille GTA på PC: - Du kan ha din egen radiokanal med din egen musikk - Det er minimalt med loading - Du trenger ikke auto-aim for å spille, lettere å sikte på PC. - Du har mods - Du har penere grafikk - Spillet går mer flytende 2 Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 https://www.g2play.net/store/Grand-Theft-Auto-V-Steam-Key.html Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 De er hverken de første eller de siste som stiller med pre-order på kjente spill som ikke har blitt annonsert. Man lærer seg å legge veldig lite i slike oppmerksomhet-stunts. 1 Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Tenkte på prisen, 268 istedenfor 400. Det er nesten sikkert at spillet kommer etter hvert Endret 23. oktober 2013 av Stigs_GTA_cousin Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Det er det, heldigvis. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Så klart kommer spillet, herregud. Det er bare snakk om når. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå