Gå til innhold

Ryktebørsen: Får vi GTA V på PC, eller ikke?

Anbefalte innlegg

• 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Er redd de nye konsollene presser PC-versjonen enda lenger unna. De vil vel at folk skal kjøpe det der først også...

Akkurat det jeg frykter jeg og. Spilte nylig GTA V på PS3 og det var rett og slett vondt for øynene å se den fæle grafikken. Håper de skjerper seg å lanserer det samtidig la med PS4 i så fall, og ikke lar oss vente enda lenger, gjør de det så frister det lite å gi de noe penger i d hele tatt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ser i det minste ut til at de koster på seg en DirectX 11 update, får vel håpe de har klart å få til litt mer enn det også iløpet av ett år.... Om det stemmer at det skal komme 12 mars syntes jeg det er på høy tid med en annonsering snart men ingenting overrasker meg lenger med R*

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tyder på en annonsering ganske snart?

- Jeg kan bekrefte at vi her i Elkjøp Norge også kommer til å åpne for forhåndsbestilling av PC-versjonen av GTA V. Dette kommer mest sannsynlig til å være på plass i løpet av neste uke. Releasedato har vi foreløpig ikke fått bekreftet, skriver kommunikasjonssjef Øystein A. Schmidt til Gamereactor.

http://www.gamereactor.no/nyheter/213284/Stor+elektronikkjede+bekrefter+GTA+V+til+PC/?sid=c1642404af42b836a57ce7a94809f4c6

Endret av kilik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Rockstar har annonsert at de vil gi ut et spill til "next-gen" i løpet av året.

Det kan selvsagt være et helt nytt spill som ikke har noe med GTA å gjøre, men ettersom de pleier å hype spillene sine i årevis før de slippes virker det sannsynlig at det "bare" er en forbedret versjon av GTAV. Og da antar jeg det betyr PS4, Xbox One og PC.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Bruker-292501

Rockstar har annonsert at de vil gi ut et spill til "next-gen" i løpet av året.

Det kan selvsagt være et helt nytt spill som ikke har noe med GTA å gjøre, men ettersom de pleier å hype spillene sine i årevis før de slippes virker det sannsynlig at det "bare" er en forbedret versjon av GTAV. Og da antar jeg det betyr PS4, Xbox One og PC.

Kan gta v bli noe bedre egentlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...