Niklasp Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Apple lover at systemet er trygt.Utviklere får ikke tilgang til iPhones fingerskanner Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Vil Jailbreaking endre noe på utviklers tilgang til sensor? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Virker noe begrenset i mine øyne. Er det virkelig en god ide? AtW Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Vel, hva er da vitsen med denne leseren? Kan jo satse på de mener at apps ikke kan lese fra den direkte, men at de kan igjennom SDKen be OSet om å verifisere brukeren for dem. Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Om ikke tredjeparter kan benytte sensoren, ser jeg ikke poenget. Å bruke så myke resurser på å unngå å låse opp skjermen og skrive inn passord i App Store er for meg bortkastet. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Men det gjør NSA. Det første jeg tenkte når jeg hørte dette er hvilken utrolig mulighet dette er for den amerikanske etterretnings organisasjonen. Her får en et fingerprintregister som allerede er koblet til navn, adresse, kredittkort og telefonnummer. Og alt helt gratis! 1 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Dette må jo være The Holy Grail for NSA og andre aktører! her får de millioner av gratis fingeravtrykk som de kan bruke til å ta skurker elns, dårlig ide...... Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 De må jo gjøre det, så kan de revulosjonere mobilverden med en fingerleser alle får tilgang til i neste iPhone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg