Gå til innhold

Nettbutikk med online tekst design.

Anbefalte innlegg

Hei,

Skal starte opp en nettbutikk og ser etter en tilbyder som kan tilby ferdig oppsett til meg, men på nettbutikken skal det være mulig å skrive inn tekst og forandre det osv.

*Krav til nettsiden

-Skal ha handlekurv med mulighet for å betale online.

-Mulighet for å skrive tekst og forstørre tekst/farge osv. (eksemplet på hvordan jeg tenker ser du her )

Har ikke klart å finne noen som har denne muligheten for å skrive tekst selv.

Vet dere om noen leverandører som levere sånne "ferdig løsninger" med denne funksjonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du tenker tydeligvis på løsning som kan brukes for bestilling av visittkort, skilt, tekst på reklameartikler osv.

Vet ikke om noen direkte, men du kan ta kontakt med med Trollweb, www.trollweb.no. De er ledende på Magento, og det kan fint hende at noen har laget slik funksjonalitet for Magento. Ikke de rimeligste på markedet, men min lille erfaring er at de er virkelig dyktige.

Generelt er ofte slike løsninger tilpasning av eksisterende løsninger.

Lenke til kommentar

Men funksjonaliteten som TS spør etter tviler jeg sterk på at de har!

I tillegg er testen du viser til særdeles tvilsom, da flere seriøse aktører ikke er mer i testen. Har heller ikke sett at den tester nettbutikk, bare hjemmesider. Testen omtaler heller ikke viktige problemstillinger som sikkerhet, hvilke bakenforliggende systemer som eksisterer osv, systemer knyttet til overvåkning, oppetid osv. Det er også en begrensing på 7 sider knyttet til denne prisen.

Det virker også som begge aktørene bruker Wix (http://www.wix.com/) ut fra den koden jeg klarer å lese. Da kan man like gjerne bruke Wix direkte, det blir rimeligere.

@mohamedina:

Det er ikke lett å vite pris, derfor jeg anbefalte å kontakte f.eks. Trollweb. For åpen kildekodesystemer som Magento, ZenCart, OSCommerce, nettbutikkfunkjsonalitetet i WordPress, Joomla, TYPO3, Drupal etc er det ofte et spørsmål om andre har hatt behovet og laget en modul/løsning. Er det tilfellet så koster det relativt lite. Er dette noe som må kodes fra bunnen, ja da koster det fort flesk.

Endret av Bolson
Lenke til kommentar

Men funksjonaliteten som TS spør etter tviler jeg sterk på at de har!

I tillegg er testen du viser til særdeles tvilsom, da flere seriøse aktører ikke er mer i testen. Har heller ikke sett at den tester nettbutikk, bare hjemmesider. Testen omtaler heller ikke viktige problemstillinger som sikkerhet, hvilke bakenforliggende systemer som eksisterer osv, systemer knyttet til overvåkning, oppetid osv. Det er også en begrensing på 7 sider knyttet til denne prisen.

Det virker også som begge aktørene bruker Wix (http://www.wix.com/) ut fra den koden jeg klarer å lese. Da kan man like gjerne bruke Wix direkte, det blir rimeligere.

@mohamedina:

Det er ikke lett å vite pris, derfor jeg anbefalte å kontakte f.eks. Trollweb. For åpen kildekodesystemer som Magento, ZenCart, OSCommerce, nettbutikkfunkjsonalitetet i WordPress, Joomla, TYPO3, Drupal etc er det ofte et spørsmål om andre har hatt behovet og laget en modul/løsning. Er det tilfellet så koster det relativt lite. Er dette noe som må kodes fra bunnen, ja da koster det fort flesk.

Takk for svar..

Men hvis jeg forstår deg riktig så bruker man Magento, ZenCart, OSCommerce osv hvis man skal programmere dette selv?

Men hvis man skal få noen til å sette opp noe slikt kan f.eks Trollweb fikse sånn ?

Hva heter en slik funksjon som jeg er ute etter?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Takk for svar..

Men hvis jeg forstår deg riktig så bruker man Magento, ZenCart, OSCommerce osv hvis man skal programmere dette selv?

Men hvis man skal få noen til å sette opp noe slikt kan f.eks Trollweb fikse sånn ?

Hva heter en slik funksjon som jeg er ute etter?

du, jeg er i samma rettning.. Jeg håper du har fått til å kan tipse og hjelpe meg videre.. problemet er at det går ann jo å lage det enkelt og billig på (http://www.wix.com/) men hvordan skal du sette inn aktører som posten, faktura og betalingsmetoder osv? finns det nettside for det eller?

Endret av nødhjelp
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...