Tangier Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg sitter og gleder meg som en liten unge til tirsdag, som jeg regner med at mange av dere andre gjør også, men det er et par ting som jeg virkelig håper at de har fikset fra de gamle spillene. Jeg har søkt rundt, men har ennå ikke funnet noe svar. Jeg husker ikke om det var slik i 4ern, men det var ihvertfall et problem i alle GTA3 spilla. Om du så bak deg når du kjørte bil så kunne det spawne biler rett foran deg, noe som førte til at man krasjet veldig ofte. Den andre er at i GTA4 hadde jeg veldig store problemer med drops i frame rate, hvis jeg kjørte nogenlunde fort, så ville fpsen falle ned til rundt 10. Siden GTA5 blir veldig mye bedre på grafikkfronten, 5 ganger flere fotgjengere og et mye større map er jeg redd dette problemet skal bli med videre inn i dette spillet. Her skjønner jeg at det er vanskelig å vite siden det er få som har prøvd spillet, men det er lov å komme med spekulasjoner. Takker på forhånd for feedback. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 rockstar har alltid vært dårlige på ytelse i spillene sine men jeg tror de har lært nå. desuten har de brukt veldig mye penger på å lage denne versjonen så jeg tror ikke det har vært så mye slarving denne gangen Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Stemmer det. Det var faktisk grunnen til at jeg aldri fullførte San Andreas. Syntes til slutt det ble så dumt at det ødela all innlevelse for meg. Men problemet er helt borte i gta 4, i alle fall til en slik grad at jeg aldri tenkte over det . I alle fall sikkert at ingen biler spawner rett foran deg bare fordi du ser bakover. Men... Noe rart er det fremdeles. Husker at om man endelig fant en super sportspil, som er vanskelig å finne/få tak i , når du endelig har den, så spawner den type biler overalt mens du kjører den. Men uansett, ikke like ille som i "gta3" spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå