Joachim_F Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 XCOM-aktige Incognita har fått tidlig lansering. Les hele saken Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Ser litt fristende ut, den her. Dårlig med midler etter altfor masse GOG i det siste da, så får vente! Lenke til kommentar
Bengt Albert Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Allerede kjøpt det. Virker bra...absolutt verdt å kikke etter detta. Lenke til kommentar
MDD Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Venter nok til det er ferdig, men det ser bra ut. Klei leverer jo alltid. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Det ser så sweet ut. Tror jeg putter litt penger i den potten ja... Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Stilig, men har aldri hatt 100% sansen for "spion" temaet. Gøyere med aliens! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Jeg har jo klokket mange timer på UFO Enemy Unknown tilbake i de harde nittiårene, så jeg vet hva du mener med gøy med aliens. Men, jeg kan ikke noe for det, jeg synes faktisk det så ut som en frisk vri på dette temaet. Me får nett sjå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå