TechCF Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Kjipt med pese uten lydkort i 2013. Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Dell XPS 12 er lydløs* hvis man sitter og leser eller gjør andre ting som ikke krever noe særlig CPU. Hvis man vil knuse noen tall høres den ut som en miniversjon av et jetfly. Liker bedre at man får både ytelse og stillhet i en pakke enn å ofre ytelse for å ikke ha noen vifter. Ingen kompromisser med Dell-en, CPUen kjører på 2,9 GHz så lenge man trenger det* ikke 100 % sikker, har ikke testet i et veldig stille rom Endret 11. september 2013 av fa2001 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Sjef! openSUSE neste! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 For de første er det langt i fra første vifteløse windows pc for det andre er jeg sikker på den ikke er 100% lydløs Lenke til kommentar
Wolfsi Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Lydløs? Søren, det var viftelyd det var snakk om, jeg håpet at Windows ENDELIG hadde disablet alle lydene sine i sitt operativsystem jeg gå på den lille delen av start linje hva enn man skal kalle den "oppgavelinjen" trykk på høyttaler ikonet mikser, og fjern av på systemlyder problemet er når du starten en youtube video med uhell midt i timen når du tror lyden er av :| så slik disabler du lyden til windows Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 gå på den lille delen av start linje hva enn man skal kalle den "oppgavelinjen" trykk på høyttaler ikonet mikser, og fjern av på systemlyder problemet er når du starten en youtube video med uhell midt i timen når du tror lyden er av :| så slik disabler du lyden til windows Oki, vel..uhm..takk for informasjonen men dette tror jeg at jeg vet.. Takk for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå