Arodem Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Det digre kartet er snappet ut av en spillguide.Les hele saken Endret 11. september 2013 av Arodem Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg klarer virkelig ikke å slutte å stirre på det kartet. Så mye å gjøre! Kjøre tog, sykle opp mount chilliad, spille golf ved Los Santos Golf Club... Nei uff, dette blir seks lange dager. 2 Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 http://image.noelshack.com/fichiers/2013/37/1378822017-9999954.jpg Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg syntes selve byen så stor ut av det vi har sett av ingame hittil. At dette kun utgjør så lite av selve verden er nesten skremmende. Har hele tiden vært litt skeptisk til hvor stort de faktisk kunne lage dette, men det ser helt utrolig ut Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Ikke så nøye hvor stort kartet er, jeg skal bare følge hovedstoryen og bruke fast travel uansett.... Eh, NEI! Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg ser frem til MANGE timers kos i sofaen mens jeg utforsker alle områdene. Tror jeg kommer til å gjøre som i Red Dead Redemption, avstå fra fast travel. Man føler seg mer "inne" i spillet om man bruker bil, tog eller fly og faktisk tilbakelegger distansen. Har lovet meg selv at dette skal nytes i et bedagelig tempo, og hvor jeg etterhvert skal gå systematisk til verks for å finne alle secrets, easter eggs osv. Dette blir mitt første og siste spill i 2013. 3 Lenke til kommentar
maiahi Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg ser frem til MANGE timers kos i sofaen mens jeg utforsker alle områdene. Tror jeg kommer til å gjøre som i Red Dead Redemption, avstå fra fast travel. Man føler seg mer "inne" i spillet om man bruker bil, tog eller fly og faktisk tilbakelegger distansen. Har lovet meg selv at dette skal nytes i et bedagelig tempo, og hvor jeg etterhvert skal gå systematisk til verks for å finne alle secrets, easter eggs osv. Dette blir mitt første og siste spill i 2013. Er du meg? 2 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg klarer virkelig ikke å slutte å stirre på det kartet. Så mye å gjøre! Kjøre tog, sykle opp mount chilliad, spille golf ved Los Santos Golf Club... Nei uff, dette blir seks lange dager. Blir nok vanskelig å kravle seg på jobb etter dette spillet har kommet.. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg ser frem til MANGE timers kos i sofaen mens jeg utforsker alle områdene. Tror jeg kommer til å gjøre som i Red Dead Redemption, avstå fra fast travel. Man føler seg mer "inne" i spillet om man bruker bil, tog eller fly og faktisk tilbakelegger distansen. Har lovet meg selv at dette skal nytes i et bedagelig tempo, og hvor jeg etterhvert skal gå systematisk til verks for å finne alle secrets, easter eggs osv. Dette blir mitt første og siste spill i 2013. Er du meg? Hadde vært gøy! Hei på meg Strangers passing in the street By chance two seperate glances meet And I am you and what I see is me Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 http://i.i.cbsi.com/cnwk.1d/i/tim2/2013/09/10/GTA_los_santos_comparison.jpg Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 http://i.i.cbsi.com/cnwk.1d/i/tim2/2013/09/10/GTA_los_santos_comparison.jpg Og enda skal det være god plass til GTA IV kartet og RDR kartet innenfor. Helt sykt Begynner å lure på om jeg skal vente med innkjøp av nye konsoller til 2014 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Just Cause 2-nivå på størrelsen på kartet. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 http://i.i.cbsi.com/cnwk.1d/i/tim2/2013/09/10/GTA_los_santos_comparison.jpg Og enda skal det være god plass til GTA IV kartet og RDR kartet innenfor. Helt sykt Begynner å lure på om jeg skal vente med innkjøp av nye konsoller til 2014 https://securecdn.disqus.com/uploads/mediaembed/images/616/4648/original.jpg Det er ganske forbløffende ja. Tror jeg skal prøve å se hvor lang tid det tar å GÅ fra nord til sør på kartet! 1 Lenke til kommentar
Helmut Olsen Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Er mer stoka på GTAV nå, en det jeg var første gange jeg skulle ha sex.. 4 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Håper de forbedrer bilkjøring etc. F.eks manuel giring etc. hadde vært morsomt. Lenke til kommentar
Westie Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Kommer gta 5 til pc og? Lenke til kommentar
Bengt Albert Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Kommer gta 5 til pc og? Nei...iallefall ikke til å begynne med. GtaIV kom til pc etter 6 måneder, men samtidig kom red dead redemption aldri til pc så man vet aldri med Rockstar. De følger sin egen tone. Lenke til kommentar
Akseeel Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Noe å se på hvis mappet ser lite ut... http://i.imgur.com/CybzA1r.gif 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Noe jeg reagerte på er at det er et stort fjell i spillet Mount Chillad.og ett mindre Mount Josiah samt noen ubetydelige småfjell. Endret 11. september 2013 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Noe jeg henger meg litt oppi er hvorfor vi bare ser en liten del av målestokken nede til venstre på kartet. Kanskje kartet er ufullstendig i artikkelen. En annen ting som jeg må påpeke, og det er at det er meningsløst å sammenligne kartet fra GTA: SA, GTA IV, og Red Dead Redemption med GTA V fordi kartene kan ha ulike zoom og målestokk. For at sammenlikningen skal bli korrekt da må alle kartene ha samme målestokk, det vil si at for eksempel 1 cm på alle kart skal tilsvare nøyaktig samme avstand i spillet, for eksempel 200m. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå