gthaman Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Hva tror dere om dette? http://www.techpowerup.com/190570/asus-rampage-iv-black-edition-the-ultimate-lga2011-motherboard.html Med mindre det byr på bedre klokkemuligheter er jeg ikke helt overbevist. Svart / svart kan derimot legge opp til flere nye farge-tema, da du nesten kan kombinere med hva som helst. Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Tja, det ser ikke ut som de kommer med så mye nytt i forhold til de eksisterende X79 kortene i ROG serien. Er det sagt noe om pris enda ? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 For de som har R4E før, så er det ingen vits å oppgradere. Bortsett hvis man vil ha kun svart farge på hk'et sitt. Men det er jo et nyere kort, gjenstår å se hvordan kortet yter. Blir spennende å lese noen tester. Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 11. september 2013 Forfatter Del Skrevet 11. september 2013 For de som har R4E før, så er det ingen vits å oppgradere. Bortsett hvis man vil ha kun svart farge på hk'et sitt. Men det er jo et nyere kort, gjenstår å se hvordan kortet yter. Blir spennende å lese noen tester. Ja, spent på dette. Kjører et p9x79 WS i dag, veldig fornøyd, men nye fargen frister + at å motta/åpne nye datadeler er noe jeg har et nesten sensuelt forhold til Å bygge maskinen er halve moroa. Er ikke alltid jeg bruker maskinen til så mye konstruktivt! Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Min maskin blir mest brukt til surfing Er interessen som har skylda for pengebruken. Endret 11. september 2013 av samye83 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 For folk som har Sandy Bridge-E var det jo ikke store vitsen å oppgradere til IB-E heller da. At RIVE til RIVE BE ikke er store oppgraderingen blir jo ikke akkurat store sjokket. Men for de som ikke har hoppet til 2011 plattformen enda er jo dette lekkert som pokker. Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Man får jo innebygd 802.11ac Wi-Fi, og 12 SATA hvorav 8 er SATA 6Gbps. som kan være praktisk for noen, men det veier ikke opp for å bytte fra RIVE Endret 15. september 2013 av Dacom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå