Cuneax Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Det fargerike plastfantomet gjør sin entré.iPhone 5C er Apples billigtelefon Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg leste et sted at prisen trolig havner på 2500 - 3000 NOK. Hvis det er tilfellet blir dette en helbom fra Apple om de satser på det asiatiske markedet. Jeg tror ikke det hjelper at en iPhone er en iPhone når man får andre smarttelefoner til en sjettedel av prisen. De som har råd til denne telefonen kan likegjerne kjøpe iPhone 5S, noe de trolig også gjør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg leste et sted at prisen trolig havner på 2500 - 3000 NOK. Hvis det er tilfellet blir dette en helbom fra Apple om de satser på det asiatiske markedet. Jeg tror ikke det hjelper at en iPhone er en iPhone når man får andre smarttelefoner til en sjettedel av prisen. De som har råd til denne telefonen kan likegjerne kjøpe iPhone 5S, noe de trolig også gjør. helt enig,der Jeg skrev en kommentar i en artikkel i starten av disse ryktene om at jeg ikke trodde Apple var i stand til å lage en billig mobil med kjip spesifikasjoner og det hadde jeg rett i og jeg tror nok aldri de kommer til å gjøre det heller. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 http://e24.no/boers-og-finans/mener-apples-billig-iphone-er-for-dyr/21605536 733$ uten subsidier i kina... eller ca 4400 norske kroner. Da antar jeg at den prismessig blir å konkurrere med toppmodeller fra samsung, sony etc... altså at den ligger veiledende til rundt 5000-5500 ved lansering i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg