benny ill Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 i statene gjør hvertfall et ADC medlemskap at man får en engangs rabatt på 20% på all type hardware. Tenkte selv å melde meg inn som medlem, og skaffe meg en fin 15" pb til sterkt redusert pris. Noen som vet om jeg kan få ADC + studentrabatt? Lenke til kommentar
Armas Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Det finnes ikke noen student rabatt hos Apple-store norge. De har bare ADC-rabatten og den er på ca 20% avhengig av produkt. Men, det er mulig å bli studenmedlem hos ADC ( som du sikkert er hvis du er med) og dat blir jo ADC rabatten en slags studentrabatt. Men ikke noe dobbelt opp så vidt jeg vet. Denne rabatten gjelder bare på apples online store, også i USA. Kjøpte min powerbook i NY og prøvde å få ADC rabatt men de visste ikke engang hva det var. Etter mye frem og tilbake fikk jeg studentrabatt i stedenfor. Nå kan man egentlig bare få denne studentrabatten hvis man har studentkort fra et amerikansk universitet, og det har jo ikke jeg. Men jeg gjorde det klart at det ble ikke noe kjøp uten rabatt og da sjekket de tilslutt med ADC og fant ut at jeg var studentmedlem der og da fikk de ordnet det med å trikse litt med skjemaene. Tipper at den egentlige grunnen var at fyren ville bli kvitt powerbookene fordi han visste det kom nye snart ( dette var i juli). Bare litt egenerfaring om apple og rabatter. Lenke til kommentar
Guinn Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Mener å huske at ADC rabatten er på opptil 20% av Apple Store sine priser. Lenke til kommentar
Strandman Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2003 Noen som vet om jeg kan få ADC + studentrabatt? Det er enten eller, studentrabatten er på 5%, ADC rabatten er på 20%. Prøver å ikke forvirre totalt MEN, som student kan man få ADC-studentmedlemskap som koster $99. Da får man 20% ADC rabatt. Lenke til kommentar
Armas Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Er ikke helt sikker, men har hørt at ADC rabatten er på ca. 20% Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Vesentlig spørsmål: Gjelder rabatten alt du bestiller sammen med Powerbook'en? Vet at man ikke kan slenge på en eksra Mac eller noe, men kanskje en iPod?! Lenke til kommentar
Armas Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 gjelder på alt du kjøper samtidig, utenom andre systemer. Er litt usukker på om det gjelder ekstra skjermer til bærbare, men vet at det gjelder på alt annet. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Halla! Hva slags rabatt er det snakk om? Jeg fikk noe som Macbutikken i Stavanger kalte for studentrabatt, dvs. webpris. Vanligvis skulle de hatt 1000 spenn mer for maskinen min enn det som står på apple.no, men jeg fikk altså webpris. Bare ved å vise at jeg er jusstudent. Det som er vanlig med student adc er vel 20% avslag på prisene som du finner på www.apple.no Lenke til kommentar
quezaar Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hei! Skjønner det er flere her inne som er student-medlemmer i ADC. Kan noen av dere fortelle meg hvor lang tid det tok å få godkjent medlemskapet? Man må jo fakse inn kopi av ID og litt av hvert slikt. Virker som om det tar litt tid..? Håper å bestille meg en 12' Powerbook snart, men tenkte det kunne være kjekt med "litt" rabatt... -Que?zaar Lenke til kommentar
toretors Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Tar 3-4 arbeidsdager for å godkjenne. Lenke til kommentar
tomkve Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Heisan Jeg skal investere i en Powerbook G4, og har registrert meg hos ADC, skal bare sende inn en fax med ID bekreftelse, og rundt dette har jeg noen spørsmål. På siden til ADC får jeg oppgitt fax nr (Europe) +44 (0) 131 458 6988, men skal pluss tegnet og nullen være med, eller er det eventuelt noen andre tall som skal sløyfes eller være med der. :!: ha en fortsatt fin dag i solen mvh Tom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-cfOgpBusmt Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 0 i fax-nummeret står der for de som bor i det landet nummeret hører til, altså det skal ikke være med. Apple har også rykte på seg for å være treg med å godkjenne dette, med mindre du purrer på de. etter jeg faxet inn mine papirer gadd jeg ikke vente mer enn en dag før jeg sendte mail og spurte om de ble godkjent eller ikke. da tok det et par timer, så ble jeg verifisert og kunne bestille. tror også du kan sende mail med innscannede papirer, i stedet for fax, til [email protected] (hvis ikke jeg husker feil) Lenke til kommentar
tomkve Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 hei Takk for tipset, har sendt mail med ID bekreftelse, men sender nok en fax i morgen også, for sikkerhets skyld :!: Tom Lenke til kommentar
audunr Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Halla! Hva slags rabatt er det snakk om? Jeg fikk noe som Macbutikken i Stavanger kalte for studentrabatt, dvs. webpris. Vanligvis skulle de hatt 1000 spenn mer for maskinen min enn det som står på apple.no, men jeg fikk altså webpris. Bare ved å vise at jeg er jusstudent. 20%, som nevnt over. MVH Audun Lenke til kommentar
kixnare Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Studentrabatten til Macbutikken i Stavanger er no tull, den er jo lik fastprisen på apple.no! Men Macbutikken selger alle maskinenefor ca 1000 kr mer enn veil. pris, så derfor gir de "studentrabatt" som er lik veilprisen...... Lenke til kommentar
audunr Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Apple Store for utdanning åpnet tidligere i år i Norge: http://www.apple.com/no/education/store/ MVH Audun Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Stemmer, og man får også 1600 tilbake hvis man kjøper ipod og ibook/powerbook sammen (til studentpriser, kun for studenter/lærere). Cram & Jam heter tilbudet. Kan vurderes i stedet for ADC. Lenke til kommentar
tomkve Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 heisan Betalte inn medlemskapet på ADC på lørdag(visa), og sendte mail i går med skole ID og førerkort. Faxet i samme bekreftelse idag, og nå er medlemskapet i orden, så nå kan jeg bare handle på Apple store. problemet mitt, er hvilken maskin jeg skal velge av powerbook 12" eller 15" og om jeg skal ha med dvd brenner eller ikke. ha en fortsatt fin dag solen mvh Tom ps tror ikke de er opptatt hva man studerer, for jeg går på en helsefaghøyskole. Lenke til kommentar
Freem@n Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Gå ned til en mac butikk og se selv. Skal personlig ha en 12" powerbook i aug/sep. En vanvittig vakker maskin og stor nok for mine behov. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Noen som vet om dette funker?: 2 stk ibook 12" (til meg og en klassekammerat) 1 iPod Eg melder meg inn i ADC, og får 20% på ordren. Den ene ibooken e til en kammerat. Eg tar då cram/jamtilbudet og får 1600kr igjen for ipodkjøp. Vi splitter de 600kr d koster meg i ADCmedlemsskap, 300kr hver, og har da spart endel penger. Noen som vet om dette går ann/er fornuftig? Kan man i d hele tatt bestiller me enn èn mac pr ADCordre? (I så fall må kan man vel i teorien legge inn en bestilling på 500 macer med totalt 20% rabatt, for så å selge dem videre på ebay og tjene flesk..så det må vel være noe begrensninger der..?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå