Strandman Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Har sett noen har prøvd å forklare dette i andre innlegg men jeg sitter fortsatt med endel spørsmål. Jeg prater her om ADC Studentrabatten. Leste litt på apple sine sider og der sto det at man måtte ta kontakt over telefon og få ordnet det slik. Stemmer dette? Kunne gjerne tenkt meg en slags trinnvis "bruksanvisning" på hvordan jeg går frem for å få denne rabatten. Og hvis jeg har oversett en tråd med noe slikt så hadde det vært hyggelig om noen pekte =) Lenke til kommentar
toretors Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Først må du jo være student, og hvis du skal ha noe ekstra utav pakken så er det jo greit å være med på utvikling av software. Lenke til kommentar
Strandman Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Er student og vel, om jeg skal utvikle noe på mac får jeg vel vente og se. Men poenget var den rabatten på maskinvare. Lenke til kommentar
dansesareven Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Det står temmelig ok forklart på connect.apple.com. Men essensen er at du må registrere deg på connect, kjøpe ADC studentmedlemskap og så faxe student-id og feks sertifikat eller pass. Lenke til kommentar
Armas Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 og til slutt RINGE inn ordren din hos apple.com Lenke til kommentar
Strandman Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg forsto det slik at de sjekket det selv? Lenke til kommentar
Strandman Skrevet 4. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2003 jeg fant det nå. Utrolig hvor spredt informasjonen var på den siden. Så, hvis jeg har oppfattet det riktig: Etter å ha bestilt et medlemsskap, så skal jeg: 1. Lage en flott kopi med Student-ID og Betalt semesteravgift evt. annen legitimasjon. 2. Fakse denne kopien til apple sitt faksnummer i europa. 3. vente til medlemsskapet blir godtkjent. 4. Ringe apple og si hva jeg vil ha. Lenke til kommentar
dansesareven Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Jepp, tror du har det riktig nå! Da gjenstår kun det viktigste, nemlig å bestille maskinen ... Lykke til! Lenke til kommentar
Strandman Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Og siden dette er min første mac, så skal det bli en spennende opplevelse å se hvordan det er å eie en mac. *gledeseg* Lenke til kommentar
torebe Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Kan man ikke stikke nedom f.eks Eplehuset og løse ut rabatten der ? Lenke til kommentar
dansesareven Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Nei, det er kun Apple selv som kan gi rabatt, og den eneste måten du kan handle rett fra Apple er over nettet. Var innom å spurte de på Eplehuset. Lenke til kommentar
masterb Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Er ADC medlem, og har tydligvis fått en cd i posten fra apple. Men nå vil Posten fortolle den!! Noen som har opplevd dette? De vil ha en faktura, men det har jeg ikke på medlemskapet.. Lenke til kommentar
dansesareven Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Har ikke hendt meg, nei. Men hva i alle dager skal de fortolle. Den koster jo ikke noe som helst. Toll på en noe som ikke koster noe, burde jo være null? Prøv å ta kontakt om det finnes noen telefonnummer der. Dette er jo helt på jordet ... Lenke til kommentar
Strandman Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Skulle bare nevne at *trommevirvel* nå har jeg også fått snakket med hun hyggelige svenske dama, og om ca 3 uker har jeg en flunkende ny 15,2" PowerBook med SuperDrive forhåpentligvis ventende på meg. Nå var det bare å finne en måte å få 3 uker til å gå fortere enn svint. Ohjoyohjoy Over og ut Lenke til kommentar
masterb Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Er ADC medlem, og har tydligvis fått en cd i posten fra apple.Men nå vil Posten fortolle den!! Noen som har opplevd dette? De vil ha en faktura, men det har jeg ikke på medlemskapet.. Pakken kom greit gjennom tollen, fakset den bare en forklaring :wink: Fikk T-shirt og greier Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hvilke skoler kvalifiserer for den rabatten ? Lenke til kommentar
masterb Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hvilke skoler kvalifiserer for den rabatten ? IT relatert, høyskole el. universitet. Lenke til kommentar
Armas Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Tror nesten alt av hoeyere utdanning gaar bra. Ihvertfall alt som har med IT, design og musikk aa gjoere. Mener aa huske at da jeg meldte meg inn sendte jeg bare en kopi av studentbevis og semesterkort fra NTNU. Paa ingen av disse staar det studieretning (med mindre du vet hva fag-kodene staar for) Armas Lenke til kommentar
appleman Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Allmennlærerutdanning holder i massevis og kopien av førerkort og studentbevis var ikke akkurat pen. Jeg fakset heller ikke inn semesterkort, men det var visst ikke så nøye (har betalt sem. avg., men har ikke mottatt sem. kort). Apple var i så måte mye greiere enn Oslo Sporveier :smile: Lenke til kommentar
torbx Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Halla! Hva slags rabatt er det snakk om? Jeg fikk noe som Macbutikken i Stavanger kalte for studentrabatt, dvs. webpris. Vanligvis skulle de hatt 1000 spenn mer for maskinen min enn det som står på apple.no, men jeg fikk altså webpris. Bare ved å vise at jeg er jusstudent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå