Gå til innhold

ADC - Noen Spørsmål

Anbefalte innlegg

Har sett noen har prøvd å forklare dette i andre innlegg men jeg sitter fortsatt med endel spørsmål.

Jeg prater her om ADC Studentrabatten.

Leste litt på apple sine sider og der sto det at man måtte ta kontakt over telefon og få ordnet det slik.

Stemmer dette?

Kunne gjerne tenkt meg en slags trinnvis "bruksanvisning" på hvordan jeg går frem for å få denne rabatten.

Og hvis jeg har oversett en tråd med noe slikt så hadde det vært hyggelig om noen pekte =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg fant det nå.

Utrolig hvor spredt informasjonen var på den siden.

Så, hvis jeg har oppfattet det riktig:

Etter å ha bestilt et medlemsskap, så skal jeg:

1. Lage en flott kopi med Student-ID og Betalt semesteravgift evt. annen legitimasjon.

2. Fakse denne kopien til apple sitt faksnummer i europa.

3. vente til medlemsskapet blir godtkjent.

4. Ringe apple og si hva jeg vil ha.

Lenke til kommentar

Skulle bare nevne at *trommevirvel*

nå har jeg også fått snakket med hun hyggelige svenske dama, og om ca 3 uker har jeg en flunkende ny 15,2" PowerBook med SuperDrive forhåpentligvis ventende på meg.

Nå var det bare å finne en måte å få 3 uker til å gå fortere enn svint.

Ohjoyohjoy

Over og ut

Lenke til kommentar
Er ADC medlem, og har tydligvis fått en cd i posten fra apple.

Men nå vil Posten fortolle den!! Noen som har opplevd dette?

De vil ha en faktura, men det har jeg ikke på medlemskapet..

Pakken kom greit gjennom tollen, fakset den bare en forklaring :wink:

Fikk T-shirt og greier :woot:

Lenke til kommentar

Tror nesten alt av hoeyere utdanning gaar bra. Ihvertfall alt som har med IT, design og musikk aa gjoere. Mener aa huske at da jeg meldte meg inn sendte jeg bare en kopi av studentbevis og semesterkort fra NTNU. Paa ingen av disse staar det studieretning (med mindre du vet hva fag-kodene staar for)

Armas

Lenke til kommentar

Allmennlærerutdanning holder i massevis og kopien av førerkort og studentbevis var ikke akkurat pen. Jeg fakset heller ikke inn semesterkort, men det var visst ikke så nøye (har betalt sem. avg., men har ikke mottatt sem. kort). Apple var i så måte mye greiere enn Oslo Sporveier :smile:

Lenke til kommentar

Halla!

Hva slags rabatt er det snakk om? Jeg fikk noe som Macbutikken i Stavanger kalte for studentrabatt, dvs. webpris. Vanligvis skulle de hatt 1000 spenn mer for maskinen min enn det som står på apple.no, men jeg fikk altså webpris. Bare ved å vise at jeg er jusstudent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...