Snylter Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Jeg tror min neste bil blir en faceliftet 212.. Men det tar en stund før det er aktuelt, siden jeg ikke skal ha dieselmotor, og ikke under 300hk. Samt at jeg skal ha 4Matic og airmatic Skinnet i min 211 er ihvertfall veldig ålreit, men så er det no Designo-greier da. Og taktrekket av alcantara var nesten grunn nok alene til å kjøpe bilen. Jeg gleder meg til å få testet ut min skikkelig på vinterføre, skal på campingtur med den i vinter.. 6 meter campingvogn bak bilen på herlige trange veier.. Og det på skikkelig snøføre! Men så har jeg 4Matic da, for meg er det et must. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 Det høres jo bra ut, jeg nøyer meg med 170 diesel hk ^^, billig i drift ihvertfall. 4matic hadde vært noe. Men så skuffa over w212 at jeg ikke kommer til å beholde den lenge, en bekjent av meg har 2011 mod. med samme problem som meg, setet sprekker opp, men han betalte 1.500 kr for å fikse det. Kjedelig at det skal skje, men super deilig bil. Håper du blir fornøyd. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Joda, for store felger er helt klart en ulempe, både med tanke på grep og ikke minst med tanke på konfort. Bredden på dekkene, forutsatt riktig felg og riktig gummiblanding, der skal det mye til for at det lønner seg tørrgrepsmessig å gå ned i dimensjon. MEN det er liten tvil om at overdrevet brede dekk av middels kvalitet med fordel kan byttes ut med litt smalere dekk produsert med tanke på grep, Jeg forsåvidt opplevd det i praksis, men 4cm... Det hørtes mye ut Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Det står 285mm brede dekk på bilen i dag da.. Og jeg tenker altså å gå ned til 245mm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå