m4rkus94 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Hei, ser det er flere tråder rundt madla, og hvordan alt foregår der. Det jeg lurer på er om folk her sånn har vært der, og har noen anbefalinger? Er i nogenlunde grei form, men skal komme i enda bedre form etter nyttår. Hva burde jeg prøve å satse på? Har sett litt på terminalassistent og kan se for meg at det kan være litt spennende for meg. Er det vanskelig? Mange som ønsker det? Endret 10. september 2013 av m4rkus94 Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 (endret) Hei Terminalassistent er ikke spesielt vanskelig å komme inn på. Ettersom det ikke er en veldig aktiv eller grønn tjeneste (ikke aktive/grønne tjenester er det som er minst attraktivt. Utenom Nato sjåfør tror jeg) . Blir vel som regel valgt av de som helst vil ha det mest mulig slapt og i tillegg få turnus. Så det kommer helt ann på hva du er ute etter. Men vil du i det minste ha en litt aktiv tjeneste så vil jeg ikke anbefale deg å satse på terminal assistent. Men hvis du synes det høres spennende ut for deg, så for all del bare kjør på. Endret 18. september 2013 av toy_man Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Kommer helt an på hva du vil drive med, og hvilken person du er. Hundefører eller hunderøkter er nok det mest "aktive" du kan søke deg til, hvis det da er opptak i marskullet. Om det ikke er ekstremt mye soldatferdigheter, så er det MYE fysisk trening både med og uten hund. Vaktsoldat varierer ganske mye fra sted til sted. Enkelte vaktavdelinger har høy aktivitet, både øvelser og skarpe vaktoppdrag. Andre har det ganske rolig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå