Irrelevant Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hvilken kommune fikk det mest skada resultatet? Jeg nominerer Hægebostad i Vest-Agder. KrF 24,8%, De Kristne 9,2%, V 1,1%, SV 0,2%. Noen som vil inspisere denne kommunen? De gifter seg sikkert med søskenbarna sine og slår barna sine der ennå. 6 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Nesodden: Miljøpartiet De Grønne - 10,2%. Endret 10. september 2013 av Quote 3 Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Nesodden: Miljøpartiet De Grønne - 10,2%. Det er jo bra. Sikkert et fint sted å bo. 1 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Gloppen i Sogn og Fjordane med 44% SP? 2 Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Herlig rasistisk tråd. 3 Lenke til kommentar
tomatotomato Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Gloppen i Sogn og Fjordane med 44% SP? Er ikke hun godeste frøken Navarsete fra det området? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Er ikke hun godeste frøken Navarsete fra det området? Stemmer vel kanskje det, 44% av gloppen er vel også bønder. 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Herlig rasistisk tråd. Huh? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Utsira: 91.1% valgdeltagelse (tror på julenissen/politikerne) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Herlig rasistisk tråd. Har dette over hodet noe med rase å gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Utsira: 91.1% valgdeltagelse (tror på julenissen/politikerne) du er en artig nøtt Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Øystre Slidre kommune i Valdres med 32,3 % for arbeiderpartiet, og 22,9 % for Senterpartiet.. Lenke til kommentar
( ) Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 du er en artig nøtt Eh, nei - han er den eneste som har et poeng i denne idiot-tråden. Å stole på politikere er som å skulle stole på selgere eller meteorologer - selv de av dem som tar "jobben" alvorlig, viser seg å være sørgelig feilbare. Men forskjellen er at politikerne er de som blir gitt makt som et verktøy i "jobben", og derfor er deres feilbarlighet (jeg er så høflig at jeg her forutsetter at de er ærlige...) av langt større potensiell faregrad enn f.eks en yrkesflyvers. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Eh, nei - han er den eneste som har et poeng i denne idiot-tråden. Å stole på politikere er som å skulle stole på selgere eller meteorologer - selv de av dem som tar "jobben" alvorlig, viser seg å være sørgelig feilbare. Men forskjellen er at politikerne er de som blir gitt makt som et verktøy i "jobben", og derfor er deres feilbarlighet (jeg er så høflig at jeg her forutsetter at de er ærlige...) av langt større potensiell faregrad enn f.eks en yrkesflyvers. Så med andre ord det er best å la være og stemme fordi politikerne gjør feil/lyger iblant? Beklager men det er så mye klaging i et land som har det så bra, er så trist og være vitne til (jeg sier ikke at ting ikke kan bli bedre). Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Folk sier at politikere lyger, har det noen gang slått folk at selv om man prøver er det ikke alt man får til? 1 Lenke til kommentar
( ) Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Så med andre ord det er best å la være og stemme fordi politikerne gjør feil/lyger iblant? Beklager men det er så mye klaging i et land som har det så bra, er så trist og være vitne til (jeg sier ikke at ting ikke kan bli bedre). ?!?!?!?!?!?!?! Det var kanskje en ide å lese hva som faktisk står. Nei, jeg sier ikke at han gjøken hadde helt rett i alt han sa eller impliserte - jeg sa at han hadde et poeng, og det har han. Selvfølgelig stemmer jeg ved valg! Blant annet av den grunn at jeg ikke stoler på hvor edruelig resten av befolkningen vil stemme, og derfor skal det i det minste være _EN_ stemme som er avgitt på basis av fornuftig omtanke! Men å gå derfra til å si at jeg stoler på noen politiker - nei, det er jeg faktisk ikke så sikker på at jeg gjør... (bortsett fra den åpenbare varianten, som går ut på at jeg stoler på at idioter ikke opphører med å være idioter fordi om de havner på Stortinget...) Og en av de åpenbare grunnene til at jeg ikke uten videre stoler på folk i maktposisjoner, er jo at jeg faktisk har lest litt historie (noe jeg forøvrig også anbefaler andre å gjøre). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 ?!?!?!?!?!?!?! Det var kanskje en ide å lese hva som faktisk står. Nei, jeg sier ikke at han gjøken hadde helt rett i alt han sa eller impliserte - jeg sa at han hadde et poeng, og det har han. Selvfølgelig stemmer jeg ved valg! Blant annet av den grunn at jeg ikke stoler på hvor edruelig resten av befolkningen vil stemme, og derfor skal det i det minste være _EN_ stemme som er avgitt på basis av fornuftig omtanke! Men å gå derfra til å si at jeg stoler på noen politiker - nei, det er jeg faktisk ikke så sikker på at jeg gjør... (bortsett fra den åpenbare varianten, som går ut på at jeg stoler på at idioter ikke opphører med å være idioter fordi om de havner på Stortinget...) Og en av de åpenbare grunnene til at jeg ikke uten videre stoler på folk i maktposisjoner, er jo at jeg faktisk har lest litt historie (noe jeg forøvrig også anbefaler andre å gjøre). Og poenget hans var at de som stemmer er "idioter"? Uansett dette er off topic og en meningsløs diskusjon så vi ender den der. Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Har dette over hodet noe med rase å gjøre? Nei, men siden du ikke tar sarkasmen blir det enda bedre. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Folk sier at politikere lyger, har det noen gang slått folk at selv om man prøver er det ikke alt man får til?Har det noen gang slått folk at å hevde inkompetanse ikke er et særlig godt forsvar mot beskyldninger om løgn? Lenke til kommentar
( ) Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Og poenget hans var at de som stemmer er "idioter"? Uansett dette er off topic og en meningsløs diskusjon så vi ender den der. Jeg stopper den efter en siste saksopplysning: Vedkommende har en tendens til å dosere om anarkiets fortreffelighet og statsmaktens djevelske opprinnelse (parafrase) i tide og utide... Mens det jeg kommenterte var den delen hvor jeg og han stort sett er enige, nemlig at det er en dårlig ide å uten videre stole på mennesker i maktposisjoner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå