DementedAlbino Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Bruker til vanlig WinRAR som forsåvidt gjør som det skal. Men ønsker et pakkeprogram som setter jobber i kø fremfor å kjøre drøssevis med oppgaver samtidig. Hender jeg gjerne har 20-30 forskjellige filer jeg skal ha pakket ut, og ønsker å kunne starte de alle i en engang for at de så legger seg i kø og pakkes ut en og en. Slik det er nå om jeg starter flere så går de parallelt og alt på maskinen henger seg, samt selve utpakkingen tar en evighet å få utført. Så finnes der ett slikt program, eventuelt en innstilling i winrar jeg har gått glipp av? Edit: Fant det i Winrar. Om noen lurer er fremgangsmåten her: Open the extraction dialog by selecting a file for extraction from windows explorer. (Right click and choose extract to)Select the Advanced tab and check the "Wait if other Winrar copies are active" Then select the General tab and press the "Save settings" button. Endret 10. september 2013 av svortevik 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå