fjarle Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Den største nyheten er godt skjult.Sniktitt: Apple iPhone 5S Lenke til kommentar
Populært innlegg RMNZR Skrevet 10. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 10. september 2013 "Det er sannsynlig at Apple har rett når de omtaler iPhone 5S som den beste iPhone-en så langt." Jeg ramler av stolen. Er det sant?? 25 Lenke til kommentar
jic Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Nå har htc hatt fingeravtrykk lesere på flere av sine modeller tidliere så nja ikke now nytt dettw Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Det er sannsynlig at Apple har rett når de omtaler iPhone 5S som den beste iPhone-en så langt. MIND=BLOWN 8 Lenke til kommentar
matski Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Ikke sammenligne med andre telefoner på stedet? Hva er dette for noe?.. Alle andre steder kan du vel ha en iPhone vedsiden av den nylanserte telefonen?... Lenke til kommentar
sindre-s Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Oj, dette så kult ut, savner derimot noe større designendringer Lenke til kommentar
edorf67 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 "Det er sannsynlig at Apple har rett når de omtaler iPhone 5S som den beste iPhone-en så langt." Jeg ramler av stolen. Er det sant?? Sannsynligvis, men ingen selvfølge. Dette er Apple! 1 Lenke til kommentar
iStalkPhoto Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Var ikke akkurat noe overveldende endringer. Kan se ut som det blir et annet merke, igjen. 1 Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Fingeravtrykkavlesing kan være en god ting hvis den er sikker nok og fungerer raskt nok. Det er ganske kjedelig å trykke inn den koden hele tiden, men samtidig uaktuelt å ikke beskytte alt innholdet på mobiltelefonen. Jeg håper teknologien virker, og ser frem til den blir kopiert av andre.Om dette derimot er alt Apple bringer til bordet, så frykter jeg for selskapet. Jeg får inntrykk av at Apple har blitt som et stort skip hvor noen slo av motoren i 2011. Det driver stadig fremover på momentet det fikk mens det enda hadde motorkraft, men på et eller annet punkt kommer det til å stanse eller krasje. Jeg mener å huske et selskap som forstod verdien av dezign, men her er vi med nok en iterasjon av iPhone 4. Hva skjer? Evner de ikke å fornye seg selv lenger? Endret 10. september 2013 av Displayname 5 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Ikke sammenligne med andre telefoner på stedet? Hva er dette for noe?.. Alle andre steder kan du vel ha en iPhone vedsiden av den nylanserte telefonen?... Den ser jo ut som en telefon for dverger sammenlignet med det meste på markedet. Utrolig at de bare lager 4" display i 2013. Det blir nok starten på dødsspiralen for iPhone. Endret 10. september 2013 av Jan Skrotnes 1 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Så enda ikke noe NFC? 7 Lenke til kommentar
TheTaurex Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Bare jeg som syntes iPhone 5C er en "rip-off" av Nokias design og WP-grensesnittet ved at det er et flatt design og fargerikt? 3 Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Det er sannsynlig at Apple har rett når de omtaler iPhone 5S som den beste iPhone-en så langt. MIND=BLOWN ASS=DROPPED Lenke til kommentar
realbunny Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Bare jeg som syntes iPhone 5C er en "rip-off" av Nokias design og WP-grensesnittet ved at det er et flatt design og fargerikt? Klarer faktisk ikke å se det 1 Lenke til kommentar
VemundKS Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 En såkalt helt "ny!?" modell også er det kun en forandring og det er hjem-knappen? Apple er så forbanna oppskrytt... Lenke til kommentar
12g Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 "Apple hermer etter HTC" For å være rettferdig mot Apple så sa de at bildepixelene var større en "mesteparten" av konkurrentene. Noe i den duren. 1 Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 En såkalt helt "ny!?" modell også er det kun en forandring og det er hjem-knappen? Apple er så forbanna oppskrytt... Hjemknappen, bedre prossesor og bedre kamera er vel alt. Lenke til kommentar
alphezxd Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Den ser jo ut som en telefon for dverger sammenlignet med det meste på markedet. Utrolig at de bare lager 4" display i 2013. Det blir nok starten på dødsspiralen for iPhone. Ja og takk gud for det. Har hatt alle størrelser, inkludert Galaxy Note, men jeg trives aller best med den jeg har nå. Den er tilfeldigvis 4". Ellers skjønner jeg ikke helt hva det er hva folk klager over.. Det må da være så enkelt som så, at liker du ikke iPhone så kjøper du ikke den? Og enda enklere; la være å bruke energi på å hisse seg opp over den? Og når jeg først brukte energien min på å logge inn må jeg jo bare få med at iPhone er mye bedre enn Galaxy S4. 3 Lenke til kommentar
Kleiver88 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Det virker som om det bare er de som ikke liker apple som leser og komenterer denne artikkelen... Hvorfor bruke tid på å lese og komentere noe dere vet dere ikke kommer til å bruke penger på. For de aller fleste som kjøper ipone får dekket sine behov, derfor kjøper de den igjen og igjen... Jeg er ingen fanboy selv om jeg har nesten har alle apple produktene. De bare dekker mine behov og de fungerer så godt sammen at det er en fryd å bruke dem. Passe enkelt for meg å bruke.... 2 Lenke til kommentar
tomatotomato Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Har iPhone 4, og gleder meg til å oppgradere! Tenker selv at det bare er et naturlig skritt videre, og så får de som synes det er verdt det kjøpe 5s/c EDIT: "Innstillingsmenyen er stadig et overlesset kråkereir av funksjonalitet" INTESTINES = SHIT OUT *kremt kremt Android* Endret 11. september 2013 av pederlh 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg