Tommy.Johansen. Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Lofoten I Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Fint ljos og behagelege fine fargar. Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Enkelt og greit.. og vakkert. Jan Åge Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 DAGENS BILDE: Litt nasjonalromantikk kan vi tillate oss; tørrfisk, fjorder, fjell og røde, små hus. Dette, kombinert med en flott himmel som fotografen tør å la spille hovedrollen, gir en postkortperfekt norgesreklame. For min del trekker den neonrosa plastbøyen mye oppmerksomhet, så jeg skulle gjerne sett en versjon av bildet hvor denne var fjernet. 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Hei, Grayscale Photo. Gratulerer så mye med Dagens bilde ! Komposisjon, lys og farger bidrar til å framheve et vakkert kystlandskap ! I løpet av sommeren er det presentert en rekke bilder av norsk natur og kulturlandskap. Mange av dem er så overveldende vakre at det framkaller følelser, - ... gode følelser (hos meg, i alle fall !). Jeg innrømmer gjerne at jeg er glad over å bo i et land med en så storslagen skjønnhet, og jeg er vel kanskje nasjonalromantiker, - noe jeg antar også gjelder for mange andre fotoglade på dette forumet ... . Jeg reagerer derfor litt med vantro når HelloKjersti uttaler: "Litt nasjonalromantikk kan vi tillate oss, ... ". Er det uttrykk for at bilder som nevnt ovenfor ikke "hører hjemme" på dette forumet, eller er det "bare" en sleivete bemerkning ? Jeg håper på det siste !! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Enig med Kjersti om den røde blåsa. Men det jeg reagerer vel så mye på er bryggekanten som durer rett ut i hjørnet. Klon igjen den svarte firkanten så er mye av problemet løst. Men grattis med Dagens, Tommy. Roar 1 Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg reagerer derfor litt med vantro når HelloKjersti uttaler: "Litt nasjonalromantikk kan vi tillate oss, ... ". Er det uttrykk for at bilder som nevnt ovenfor ikke "hører hjemme" på dette forumet, eller er det "bare" en sleivete bemerkning ? Jeg håper på det siste !! Vennlig hilsen Albert Andersson. Jeg tror ikke den kommentaren er noe å lage stor ståhei over. Den kan vel heller oversettes til "Ja takk, gjerne". Du kan jo tolke det hvordan du vil, men å reagere med vantro over noe sånt er i overkant dramatisk. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg reagerer derfor litt med vantro når HelloKjersti uttaler: "Litt nasjonalromantikk kan vi tillate oss, ... ". Er det uttrykk for at bilder som nevnt ovenfor ikke "hører hjemme" på dette forumet, eller er det "bare" en sleivete bemerkning ? Jeg håper på det siste !! Vennlig hilsen Albert Andersson. Jeg tror ikke den kommentaren er noe å lage stor ståhei over. Den kan vel heller oversettes til "Ja takk, gjerne".Du kan jo tolke det hvordan du vil, men å reagere med vantro over noe sånt er i overkant dramatisk. Jeg kan ikke se noe sted, at noen har laget stor ståhei over noe som helst. Kan du ? Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Jeg kan ikke se noe sted, at noen har laget stor ståhei over noe som helst. Kan du ? Mvh. Lisbeth. Ja, det gjør jeg. Hva er poenget ditt? Endret 17. september 2013 av Lars Anker-Rasch Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg reagerer derfor litt med vantro nÃ¥r HelloKjersti uttaler: "Litt nasjonalromantikk kan vi tillate oss, ... ". Er det uttrykk for at bilder som nevnt ovenfor ikke "hører hjemme" pÃ¥ dette forumet, eller er det "bare" en sleivete bemerkning ? Jeg hÃ¥per pÃ¥ det siste !! Vennlig hilsen Albert Andersson. Jeg tror ikke den kommentaren er noe Ã¥ lage stor stÃ¥hei over. Den kan vel heller oversettes til "Ja takk, gjerne".Du kan jo tolke det hvordan du vil, men Ã¥ reagere med vantro over noe sÃ¥nt er i overkant dramatisk. Hei. Lars Anker-Rasch. Den danske forfatteren Piet Heins små, underfundige dikt, -"Gruk", er kjent over store deler av verden, og ett av dem passer godt her: "Den som kun tar spøk for spøk, og alvor kun alvorlig, han og hun har faktisk fattet begge deler dårlig. Jeg oppfattet HelloKjerstis utsagn: "Litt nasjonalromantikk kan vi tillate oss ..." som en spissformulering, men likevel med et noe vagt "budskap", som etter hva du selv er inne på, kan "tolkes". Jeg valgte derfor også en spissformulering i mitt tilsvar, og valgte bevisst en "melodramatisk" tone, - som nok ikke rommer mer alvor enn det du har tillagt HelloKjerstis utsagn. William Shakespeares komedie "Stor ståhei for ingenting" ("Much adoe about Nothing", 1598-99) har faktisk ikke så rent lite til felles med denne ordvekslingen, som jeg har lyst til å avslutte med følgende råd: "Denne saken gir liten grunn til å bruse med fjærene !". Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 You sir, have just proven my point. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Jeg kan ikke se noe sted, at noen har laget stor stÃ¥hei over noe som helst. Kan du ? Mvh. Lisbeth. Ja, det gjør jeg. Hva er poenget ditt? [/quot Du bekrefter i din kommentar at du kan se at noen har laget stor ståhei. Det gjør ikke jeg. Så mitt poeng blir da, - jeg tror ikke DU har noe poeng. Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Du bekrefter i din kommentar at du kan se at noen har laget stor ståhei. Det gjør ikke jeg. Så mitt poeng blir da, - jeg tror ikke DU har noe poeng. Mvh. Lisbeth. Det er helt i greit å være uenig. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Du bekrefter i din kommentar at du kan se at noen har laget stor ståhei. Det gjør ikke jeg. Så mitt poeng blir da, - jeg tror ikke DU har noe poeng. Mvh. Lisbeth. Det er helt i greit å være uenig. Ja, men da er vi faktisk helt enig vi Mvh. Lisbeth Lenke til kommentar
Tommy.Johansen. Skrevet 18. september 2013 Forfatter Del Skrevet 18. september 2013 Jøyje meg og dette gikk meg hus forbi. Først i dag oppdaget jeg at utnevnelsen Dagens bilde hadde dukket opp i kommentarfeltet, Jeg takker pent og merker meg all konstruktiv kritikk på bilde. Når det kommer til den Neon bøya så ble den med i bilde som et sleivspark til dem som nå så ellers hadde rigget å ryddet plassen rundt slik at turistene kunne lage postkort bilder å ta med hjem. Men siden nå alt dette oppstyret har funnet bilde kommer det en litt fin slipt versjon ASAP Tusen takk for all oppmerksomhet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg