funkweb Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Eier en GF2MX400 32MB. Hva gjør AGP fast write egentlig ? Burde jeg ha den på ? (Den er nå på disable) Noen her som kan dele informasjon til meg om dette !! Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 vet ikke på nivida, men på ATI så er den som standar på, men samma det egentlig, betyr ikke så mye. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Det kan gå begge veier. Noen systemer er bedre med fast write på, andre uten. Dersom du ikke får aktivert det i windows må du muligens aktivere det i BIOS først. Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg tror* du er nødt til å ha AGp-4X for å aktivere fastwrites. Er ikke sikker på dette Lenke til kommentar
consilium Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Ifølge Omega (han som lager Omegadriverne), skal Fast writes IKKE være på. Han hevder at dette ikke gir noen økning i ytelse blant ATi-kort, selv om det støttes. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Hva med mitt system da (se signatur) Jeg har hatt Fastwrite på hele tiden....vil det ha noen form for ulemper, eller "bare virker den ikke"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå