Manlulu Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Så jeg har kommet til denne pseudoklassen :target. Jeg skal få en paragraf med en h1 overskrift til å poppe opp når jeg trykker på en link Koden min så langt er: <style type="text/css"> #HTML_Box { display: block; width: 300px; background-color: rgb(220, 220, 220); display:none;} </style></head> <body> <h1 id="one">Om HTML og CSS </h1> <nav id="liste"> <ul> <li><a href="#one"> HTML </a></li> <li><a href="#two"> CSS </a></li> <li><a href="#three"> jaja</a></li> </ul> </nav> <div id="HTML_Box"> <h1> HTML </h1> <p> Her skal det stå en tekst. Her skal det stå en tekst.Her skal det stå en tekst.Her skal det stå en tekst.Her skal det stå en tekst.Her skal det stå en tekst.Her skal det stå en tekst. </p> Noen som kan gi meg en kode, og forklare litt? Det er HTML_Box som skal poppe opp når jeg trykker på HTML linken. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Glem det. Fikk det nesten til. Trenger en som kan hjelpe meg litt on the da. Så om en vil adde meg på skype, for litt live hjelp slik av og til så hadde det vært drit nice! PM meg om du kan hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå