MohWarfighter Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hvilken telefon eller telefoner er den beste DU vet? Jeg skal få meg en ny Lenke til kommentar
kimare Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Av de jeg har hatt vil jeg rangere slik: iPhone 3GS Samsung 3S Samsung Ativ S LG 2X Har rangert utfra hvor fornøyd jeg var når jeg eide telefonen. Kommer til å kjøpe iPhone 5s neste gang. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Sjekk ut Oppo Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Skulle jeg ha handlet i dag, hadde jeg trolig kjøpt en Sony Xperia Z1. Andre kandidater ville vært HTC One, Samsung Galaxy S4 (active??), iPhone 5S (kommer vel til Norge først i desember). Evt sett hva som kommer av ny Nexus i løpet av høsten. 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg er fornøyd med HTC One. Den har ikke så mange duppeditter som S4 (temperatursensor, fuktsensor, øyesensor, skjermberøring med hansker osv, men liker designet. Og høytalerne er ganske brukbare, så hvis man skal høre litt musikk i parken er det fullt mulig. 1 Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 11. september 2013 Forfatter Del Skrevet 11. september 2013 Takk for svar. Er Nokia Lumia serien bra? 1 Lenke til kommentar
RanEir Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Har lumia 920, veldig fornøyd med den - tar bra bilder, bra GPS funksjon med gratis kart over hele verden, lett å skrive tekst med, rask å surfe med 2 Lenke til kommentar
KragHack Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Kjempefornøyd med min Lumia 920 også, men den har fått seg en svømmetur og lider litt av det. Blir nok Lumia 1020 når den kommer. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 +1 HTC One Utrolig fornøyd med lyden på den. Høytalerne er klare og tydelige men ikke minst avpilles det høyt. Earpiece dundrer i ørene på full guffe, og jeg får nesten vondt mens det vibrerer noe sykt. Noe som også er verdt å nevne er at føler jeg har mye mer glede av telefonen ettersom den er konstruert flott i aluminiums-body med ett design som sies og være "everlasting". Til sist så kan du ta med i vurderingen om du vil ha markedets beste og flotteste skjerm. Den er sylskarp og fargegjengivelsen er topp + at den har ett veldig bra kamera som "ser" i mørket og tar flotte bilder uansett. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Xperia Z1 er den nye kongen på haugen. Både vanntett og best kamera i tillegg til absolutt topp specs. Men les omtaler på f.eks Amobil og ta hensyn til hva du selv synes er viktig. Pass også på at du får nok lagringsplass. Mange modeller støtter 64GB micro-SD. Kjapp sammenligning av toppmodeller: http://www.androidauthority.com/iphone-5s-vs-android-specs-comparison-galaxy-s4-lg-g2-htc-one-moto-x-xperia-z1-267604/ Endret 12. september 2013 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Hva er det dere fyller opp telefonene med egentlig? Hadde en S2 med 16GB, den klarte jeg aldri å fylle, og nå har jeg en 32GB HTC One. Der har jeg fortsatt nesten 21GB ledig... 1 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Hva er det dere fyller opp telefonene med egentlig? Mange spill tar stor plass. Asphalt 8 tar opp 1,51GB, GTA-spillene rundt det samme, mens mange enklere spill fort tar over 100MB. Videre tar videoopptak med 720p fort 1MB pr sekund. I tillegg kommer musikk/filmer, for de som har det lagret lokalt. Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 For min egen del bruker jeg minnekortet på 64GB hovedsakelig til musikk, hvor mye er i FLAC-format. Ikke fordi jeg tror jeg trenger FLAC på et bærbart medium, men fordi veldig mye av musikkbiblioteket mitt på PC-en er i FLAC, og da er det veldig kjekt å slippe å konvertere til MP3 bare pga. plasshensyn. Hadde sikkert klart meg med 32GB også, men de 16GB på S4, hvor 9GB (eller noe slikt) er ledig, er altfor lite. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Jeg har 32GB musikk på mitt minnekort. I tillegg har jeg vel ca 30GB videofilmer, mest for poden. Egentlig vel så greit å ha media på eksternt minnekort. Da er det bare å flytte de med over på neste telefonmodell. Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 13. september 2013 Forfatter Del Skrevet 13. september 2013 Jeg har kjøpt s4 Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Gratulerer med ny mobil Kommer nok selv til å gå for Lumia 1020 med det klart beste kameraet på noen mobil i salg i dag Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Kommer nok selv til å gå for Lumia 1020 med det klart beste kameraet på noen mobil i salg i dag Har den kommet ut? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Gratulerer med ny mobil Kommer nok selv til å gå for Lumia 1020 med det klart beste kameraet på noen mobil i salg i dag Shootout mellom Z1 og 1020 http://blog.gsmarena.com/sony-xperia-z1s-20-7mp-snapper-gets-compared-to-nokia-lumia-1020s-41mp-pureview-monster/ http://www.tbreak.ae/features/pro-photography-lumia-1020-vs-xperia-z1 Endret 14. september 2013 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Har den kommet ut?Ikke kommet til Norge ennå, men forhåpentligvis ikke så langt unna Enda sikrere etter denne... http://www.nokiapoweruser.com/2013/09/15/one-more-lumia1020-vs-sony-xperia-z1-imaging-comparison-we-add-crop-comparison-based-on-full-size-images/ Men skulle jeg hatt Android så hadde nok Sony kommet øverst på lista... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå