Rinox Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hei! I dag var jeg innom Lefdal for å kjøpe Windows 7 Home Premium på norsk, men fikk beskjed om at det måtte jeg gjøre på nettet på Microsoft sine nettsider. Problemet er at jeg klarer ikke finne noe sted hvor jeg kan kjøpe Windows 7 på norsk med umiddelbar nedlasting. Jeg har ikke tid til å vente en uke på å få noe levert i posten. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe det? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Jonern Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Brodern hadde samme problemstilling. Løsningen hans var å innstallere Win 7 uten key, og da prøveperioden på 30 dager hadde gått ut fikk han kjøpt lisens via windows. Litt senere fikk han også en orginal disk sendt i posten! Lurer på om det kosta rundt 900 kr. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Men jeg finner ikke ut hvor jeg laster ned Windows 7, selv uten lisensnøkkelen...? På norsk.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Du får gå tilbake og si ifra den ikke er tilgjengelig igjennom Microsoft Store lenger. Den engelske versjonen er tilgjengelig her dog Endret 10. september 2013 av Gjest Lenke til kommentar
myhken Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Tror også du faktisk kun får tilbud om å kjøpe Windows 8 om du kjører det 30 dagers trikset med uregistrert versjon. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Windows 7 laster du ned herfra: http://www.heidoc.net/joomla/technology-science/microsoft/14-windows-7-direct-download-links Hvis du absolutt skal ha Home Premium så må du bruke ei.cfg trikset. Lisensen for professional edition koster nå ikke noe ekstra. Endret 11. september 2013 av mobile999 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Har en uåpnet Windows 7 Ultimate liggende her.. tenker jeg venter et par år så stikker jeg innom Pawn Stars i Las Vegas 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå