Gå til innhold

iPhone 5S, når kommer den til Norge?

Walder

Anbefalte innlegg

Nå skal jo også Edwars Snowden ha legget info om at USA henter info fra de fingerscanneren :p Vell, vell. Kanskje fingerscan gjør noen ting lettere, men likevell.

Ja, blir kanskje litt lettere, men vil ikke si at det er eneste grunnen til at jeg kommer til å kjøpe den. Men det er jo noe ekstra bra(syntes vertfall jeg), så lenge det virker så godt som feilfritt! :D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ifølge de i på butikken i byen, vet de ikke om de får det inn akkurat den 25. Men vi får vell se. Jeg skal kjøpe det uten abonnement, altså ikke låst til noen operatører.

Ah, uten abbonement kan det kanskje bli vanskelig ja. Er flere butikker rundt omkring som har nattåpent i natt for å selge tilogmed :p

Lenke til kommentar

Jeg har vært innom sjappene på Trondheim Torg (Telenor, Netcom) og Solsiden (Elkjøp ekspress og Netcom).

Ingen av dem hadde nattåpent, og det var ingen av dem som visste om andre butikker i Trondheim som evt. har nattåpent.

Ingen av Netcom-butikkene ville ut med prisnivå eller hvor mange telefoner de har fått inn. Elkjøp hadde kun fått inn èn 16GB space gray og èn 16GB gull (usikker på 32 og 64)

Telenor virket som hadde en del telefoner igjen, så man kunne reservere for så å kunne hente i løpet av morgendagen. (De hadde en 5s og 5c liggende til prøving!)

EDIT: Telenor sa prisen for 16GB var 3800 med Komplett M

Endret av Keiser'n
Lenke til kommentar

Denne mailen fikk jeg nå nettopp, av Djuice(Telenor):

Vi skulle gjerne ha gitt deg en skikkelig gladmelding i dag, men dessverre har vi fått beskjed om at det er forsinkelse på leveransen av iPhone 5S og 5C til djuice.

Det vi kan love er at du som står på interesselisten vil få beskjed før alle andre når iPhone kommer på lager, slik at du da kan sikre deg telefonene først.

Vi gir deg beskjed så snart vi vet mer til uken. Enn så lenge krysser vi fingre og tær for at vi veldig snart kan komme med positivt nytt!

Hilsen oss i djuice

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...