ole88 Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Med mitt brilliante og anbefalte hovedkort, Asus a7n8x , følgte det med et program. Asus Probe. At med hovedkortet mitt kjøpte jeg resten som trengst til en fungerendes pc. Av nisssen som jeg kjøpte vifte med på fs data ble jeg anbefalt xp 1800 vifte. hvorfor vet jeg ikke, siden jeg hadde xp 2400(tror han sa noe om at den skulle holde likevel). men slikt kunne ikke jeg med på den tiden. Så da har jeg et lite problem. I biosen min står det at cpu`n er på finfine 60 grader. Men i Asus Probe ligger temperaturen på 46 grader. Må jeg stille inn på noe i programmet? Jeg kan ikke tenke meg at biosen skulle være feil. Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Med mitt brilliante og anbefalte hovedkort, Asus a7n8x , følgte det med et program. Asus Probe. At med hovedkortet mitt kjøpte jeg resten som trengst til en fungerendes pc. Av nisssen som jeg kjøpte vifte med på fs data ble jeg anbefalt xp 1800 vifte. hvorfor vet jeg ikke, siden jeg hadde xp 2400(tror han sa noe om at den skulle holde likevel). men slikt kunne ikke jeg med på den tiden. Så da har jeg et lite problem. I biosen min står det at cpu`n er på finfine 60 grader. Men i Asus Probe ligger temperaturen på 46 grader. Må jeg stille inn på noe i programmet? Jeg kan ikke tenke meg at biosen skulle være feil. Jeg har et ASUS P4S8X med det samme programmet inne, men aldri opplevd så stor forskjell. Noe kan vel være at CPU jobber for guffe når den starter opp, og når vi sjekker i programmet etterpå så pc'en i IDLE-modus. Dette her er bare en tanke jeg kom på. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Flash biosen og sjekk tempen etter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå