eveant Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 På Apple.com vil jeg tro. Peiling på når den blir tilgjengelig for forhåndsbestilling der da? Lenke til kommentar
Apple-fan Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Peiling på når den blir tilgjengelig for forhåndsbestilling der da? I slutten av mnd regner jeg med. 1 Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 "Innmaten i iPhone 5C er omtrent den samme som i iPhone 5, bare med litt større batteri og bedre frontkamera." Hvorfor? 1 Lenke til kommentar
iDeolog Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Dette bekrefter at iPhone 5 er en fiasko. Definér hva du mener med fiasko. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 "Innmaten i iPhone 5C er omtrent den samme som i iPhone 5, bare med litt større batteri og bedre frontkamera." Hvorfor? Slik at dei kan tilby telefonar i forskjellige prisklassar. (Les: Selge en telefon som er billigare å lage, men som er dyrare enn fjorårets modell, så dei kan tjene meir pengar.) Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Slik at dei kan tilby telefonar i forskjellige prisklassar. (Les: Selge en telefon som er billigare å lage, men som er dyrare enn fjorårets modell, så dei kan tjene meir pengar.) Haha, jeg leste visst feil Jeg klarte å lese at 5C var bedre enn 5S, og det ga ikke mening ^^ Lenke til kommentar
eveant Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Ser at man flere steder kan forhåndsbestille iPhone uten abbonoment. Da koster den over 6000. Må vel være fordel å bestille med abbonoment, slik at man ikke får abbonomentet i tillegg til disse 6000? Lenke til kommentar
Konrad Andree Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Dette var et steg i riktig retning Prisen kan dog ikke øke, den er allerede litt for dyr. Under 5k er den aktuell Samtidig har Apple fått problemer med lekkasjer ved de 2 siste telefonene, de fleste ryktene stemmer på forhånd. Apple har vert flink til dette fram til 4s, litt av magien forsvinner :/ Når det gjelder prisen på iPhone så er den klart for høy i forhold til mobilens egenskaper og kvalitet i sammenligning med konkurrentene. Apple er nødt til å endt'en redusere prisene sine eller forbedre mobilens egenskaper osv. Apple taper markedsandeler! Når det gjelder lekkasjer så er det klart Apple som ligge bak disse for å øke interessen i marked. Desværer så har de glemt at når produktet lanseres så må alt det andre som utgjør produktet må også inneholde spennende nyheter som kan støtte opp under det som er lekket fra før av. Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Jeg synes fortsatt iOS7 er et steg tilbake. Har prøvd iOS7 beta over lengre tid, og synes det er vesentlig styggere, dog litt mer stilrent enn iOS6. Greit nok at funksjonaliteten er blitt gjort litt bedre, men lurer litt på hvem som sitter og designer alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg