V. Haugen Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Slik er iPhone 5S og 5C.Apple har lansert to nye iPhone-modeller Lenke til kommentar
johnsen87 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Eneste iPhone som selges på apple.no er i skrivende stund 4S til 3290. Rart å se, er vant til at det er tre å velge mellom! Blir det slik frem til desember? Lenke til kommentar
Walder Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Med tittel "nye iPhones til Norge i desember" på Itavisen, er det virkelig sant at apple ikke klarer å levere 5s i norge før i desember? Har aldri opplevd at de har vært så sent ute med noen av de siste iphone mobilene før.. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Blir spennende å se prisen på 5C i Norge. Er det forresten noen som vet når Apple vil lansere en ny MacBook Pro med Haswell? 1 Lenke til kommentar
PassatVR6 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Dette bekrefter at iPhone 5 er en fiasko. Jeg har en, så ikke kom med propaganda. Men må innrømme at både 4 og 4S var bedre enn 5. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hva er det med 5S som bekrefter at 5 var en fiasko? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Morsomt, tror dog jeg holder meg til iPhone 5. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hadde kjøpt den vist den kom innen en måned.. men å vente til desember blir litt for lenge når skjermen på min telefon er knust..Jeg syntes 5S ser bra ut, grei nok oppgradering i forhold til 5eren.. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jeg hadde håpet på NFC. Ikke fordi jeg vil ha en iphone, men fordi det ville fått fortgang på å få på plass betalingssystemer som utnytter det... 3 Lenke til kommentar
Jepp! Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Spørsmålet mitt er om den blir bedre som telefon, i 2G nettet så fungere ikke Iphone 5 i det hele tatt. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Spørsmålet mitt er om den blir bedre som telefon, i 2G nettet så fungere ikke Iphone 5 i det hele tatt. Huh? Jeg brukte min iPhone 5 i "2G" nettet (GSM) for noen få minutter siden. Hvis telefonen din ikke fungerer i Edge eller GPRS nettverk bør du vurdere en RMA. Lenke til kommentar
Lt Stonez Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Under 1000kr i forskjell på c og s modellen synes jeg var lite egentlig. For å si det på en annen måte så synes jeg oxo at s modellen er vært differansen.... Ergo, da blir c modellen for høyt priset i mine øyne Lenke til kommentar
Pedant Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Både ITavisen og amobil rapporterer at iPhone lanseres først i desember, men jeg skjønner ikke hvor de har dette fra. Det jeg har lest ut ifra bilder knipset av keynoten, vil den bli lansert i 100 nye land (og over 270 mobiloperatører) INNEN utgangen av desember. Det er i det samme som de opplyste om under iPhone-eventen i fjor. Heller ikke da stod Norge oppført som et av de landene hvor den først ble gjort tilgjengelig, men den kunne forhånsbestilles 28 september. Følger de samme plan som fjor, så kan den forhånsbestilles et minutt over midnatt 27. september, som er på en fredag. Jeg anser det som lite sannsynlig at Apple i år velger å vente to måneder etter første bulk, bare for å pepre 100 nye land med iPhones, samtidig, i desember. Har jeg misset noe her, så opplys meg altså gjerne. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Har jeg misset noe her, så opplys meg altså gjerne. Neida, du har ikke misset noe. ITavisen har ikke klart å oversette "innen" riktig 1 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Dette var et steg i riktig retning Prisen kan dog ikke øke, den er allerede litt for dyr. Under 5k er den aktuell Samtidig har Apple fått problemer med lekkasjer ved de 2 siste telefonene, de fleste ryktene stemmer på forhånd. Apple har vert flink til dette fram til 4s, litt av magien forsvinner :/ Endret 10. september 2013 av Svigermors drøm Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Fingeravtrykksleser, nice one NSA 2 Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 ser ut til at de fleste nye toppmodellene fra IFA messen ruller ut i butikkhyllene før disse blir å få for mann i gata. det kommer til å skade salgstallene til Apple skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Apple-fan Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Blir vel billige 5ere til salgs rundt omkring nå. Lagerne må jo tømmes. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hvor er det best å forhåndsbestille for å få den nye 5s fortest mulig? Lenke til kommentar
Apple-fan Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hvor er det best å forhåndsbestille for å få den nye 5s fortest mulig? På Apple.com vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg