opx Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hei. Har fått en liten innoverbulk mellom de to siste tallene på registreringsskiltet foran. Ukjent opphav, men det ser ikke ut til at lakk/farge har blitt skrapt vekk. Lurer på om dere har elementære tips til hvordan man slår denne ut - uten å ødelegge evt. farge etc på framsiden/tallene. Kan jeg forsiktig prøve å presse den bakomifra? Har ikke vært så mye hell i det, men men... får forsøke en gang til. Varme den opp? Bilen er av 2007 mod. og skiltene deretter. Leste dog i en annen post at skilt kunne man bestille for en 50 lapp. Man snakker vel da heller om de vanlige plastrammene fra biltema/xtra? Nytt reg.skilt har jeg hørt koster en 1500,- +++ I alle fall takk for hjelp. Gidder ikke lage ny post Lenke til kommentar
CFM Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Nye skilter koster 300kr for begge (eller mindre, vet også at de kostet 140kr for noen år siden). Bare ring Vegvesenet i morra. Gjorde det selv i fjor. Endret 10. september 2013 av CFM 2 Lenke til kommentar
opx Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Nye skilter koster 300kr for begge. Bare ring til Vegvesenet. Oi, oi! Beste svaret noen har gitt meg i dag! tusen takk. Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Det du kan prøve på er å ta skiltet og legge et med framsiden ned på en trepalnke, som du dekker med et håndkle for å hindre riper, også slår du litt og litt med en hammer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå