Hugo Vedal Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Trenger noen plater av stål eller aluminium til en Silverstone TJ07 mod jeg lager. Noen som aner hvor man får kjøpt dette? Ca. 400x200x0,5mm På forhånd takk:) Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Blikkenslager Mekanisk verksted Maxbo ( Kanskje ) Skraphandler Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Ruukki.no selger stål, men om du kan kjøpe der direkte er usikkert. De kan vel kanskje henvise til en sluttselger. Lenke til kommentar
Ytrewy Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Kjøpte for ei snau uke siden ei stålplate på biltema i kristiansand.. Ikke kosta den mye heller Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hør med et sveise verksted mulig de har noe stålplater/alu. ruukki tror jeg at man må være en bedrift for og handle der. Jeg tok kontakt med en lokal sveiser for og få tak i en syrefast stålplate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå