dengladepotet Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 noen som har peiling på qosmio? kjøpte nylig en gaminglaptop men den var defekt og når jeg skulle få ny så var de visst tom på lager og sa jeg kunne velge meg en annen laptop hvis jeg ikke ville vente på at de skulle få kontakt med leverandøren. http://www.netonnet.no/art/data/laptop/skjermstorrelse/laptop-17-tom/toshiba-qosmiox70-114/186849.3004/ er den jeg ser på. Den koster akkuratt like mye som den forrige laptopen, en http://www.netonnet.no/art/data/laptop/bruksomrde/spill/msi-ge702oe-011ne/191391.6039/ bortsett fra at qosmioen mangler ssd så er har den jo bedre spesifikasjoner. men lurer på om noen her har noen erfaringer eller innvendinger. takker for alle svar. Lenke til kommentar
dengladepotet Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 og btw, kan man sette inn en evt ssd senere? ser det er en "storebror modell" til qosmioen med ssd og dobbelt så mye ram men gidder ikke punge ut de ekstra tusenlappene. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Da jeg var ung hadde qosmio-ene plass til et ekstra lagringsdrev. Det er uansett ikke noe stress å bytte ut harddisken med en SSD om det skulle friste. Lenke til kommentar
dengladepotet Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Da jeg var ung hadde qosmio-ene plass til et ekstra lagringsdrev. Det er uansett ikke noe stress å bytte ut harddisken med en SSD om det skulle friste. kult da kan det krysses av på listen. har du noe peiling på om de går for å være av grei kvalitet? mht overheating eller bare generel kvalitet. har lite lyst på enda en defekt laptop Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Det er såpass lenge siden jeg jobbet i den bransjen at jeg ikke vet hvordan Toshiba er i dag, men den gangen var det i hvert fall et av to-tre laptop-merker jeg anbefalte. Den gang var Qosmio veldig flamboyant plastic fantastic, men det ser ut som de har moderert seg litt. Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jeg anbefaler en Multicom pc. Du får mye mer for pengene. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jeg ville ikke sett meg blind på "mer for pengene" når det er snakk om laptop. Byggekvalitet er like viktig som spesifikasjoner. Lenke til kommentar
dengladepotet Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Vet at multicom har mest for pengene, men de har så sykt med viftestøy + de er litt stor for min smak. Ikke det at qosmioen er noe lettvekter selv, men den er innenfor det jeg tolererer. Og jeg er uansett nødt til å velge en pc fra netonnet siden det er der jeg kjøpte den originale pcen. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Ser også på denne. Ulempene er windows 8 samt uklart om den har plass til SSD. 1TB-disken som følger med er på stusselige 5400 RPM, ikke mye "gaming" akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå