mike05 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Noen bruker anbefaling når d gjelder: Samsung galaxy S4 og Activ vs Sony xperia Z? Noke å anbefale? Eller burde man kjøpe gå fra en treig Iphone 4 til 5? Eller kansje 5S? Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Svaret er ja på alle spørsmålene dine :-D Kommer helt an på hva du er ute etter. Lenke til kommentar
mike05 Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Er egentli ute etter en telefon med 4g,bra batteritid,større skjerm en iphone 4,raskere,bra kamera...og ein vanntett versjon av dette må vell være et stort pluss no når det går mot haust! Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Les anmeldelser av kameraet på de Android-telefonene du nevner. (les gjerne resten av anmeldelsene og) Da får du et bedre inntrykk. Her inne kommer de som er fornøyd med Samsung til å skryte den opp i skyene, og det samme med Sony. Et par anmeldelser fra Norge og resten av verden burde gi deg et bedre inntrykk. (har ingen av telefonene selv) Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Sony Xperia z1 tror jeg kan passe. Skal komme rundt slutten av måneden. Litt bedre enn xperia z på alt :-) 1 Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Sony Z1 kongen på haugen 1 Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jeg anbefaler Nokia Lumia 925 fordi den er best kamera og stil i min mening. Hvis du ikke skal spille så er den veldig bra! Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Z1 all the way- 1 Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jeg anbefaler Nokia Lumia 925 fordi den er best kamera og stil i min mening. Hvis du ikke skal spille så er den veldig bra! Nei Lenke til kommentar
mike05 Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Takk for alle svar:) Har lest litt om xperia z1..trur d blir å vente til den kommer:) 1 Lenke til kommentar
RiskyHome Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Har selv en HTC Butterfly S - og den står ikke tilbake for noe annet blant dagens toppmodeller. Blant mine over 100 telefoner er den kanskje den aller beste. Butterfly S koster heller ikke mer enn fire lapper - levert på døra - en uke etter sending fra Asia/USA. Mye telefon for pengene om man har tid til å vente en uke på posten :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå