alba_eagle Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hei Nå som jeg har kommet tilbake fra ferie, startet jeg på trening igjen. Jeg har et stort problem for tiden etter at jeg har trent bena(knebøy, div. maskinøvelser og leggøvelser). Jeg får noe jævlig med smerter på yttersiden av venstrefoten etter en dag og blir nødt til å tråkke på bakken med tåa. Dette varer i 3-4 dager og jeg er redd noe har røket. Har aldri hatt problemer på det stedet. Noen som vet hva som er feil eller opplevd noe slikt? Tomler deles ut til fornuftige svar! Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Husk at ingenting som sies her er å anse som erstatning for konsultasjon med lege. Det er vanskelig for oss å diagnosere hva som er feil med deg basert på ren beskrivelse. Med det sagt, høres det ut som det kan ha å gjøre med sko du har gått mye med i det siste. Enten det er nye sko, eller gamle sko som begynner å kvelde litt, så kan det enkelt skeivbelaste fot og ankel. Har du kanskje gått med alternativt fotplagg mens du var på ferie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå