w0nderCHiN Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jeg spilte nylig the last of us, og rundet det. Det var en kompis som lot meg låne hans ps3 en helg slik at jeg fikk oppleve det fantastiske spillet, og etter dette så har jeg selv hatt lyst til å kjøpe en ps3 for å runde TLOU igjen. Så, i og med at jeg har lyst til å kjøpe en ps3 for å spille noen spill som nevnte ovenfor, samt Uncharted serien og litt sånne andre ps3 eksklusive spill, så tenkte jeg at kanskje ps3 ultraslim 12gb ville holde til mitt bruk, men så er det mange som mener at det uansett er altfor lite plass. Har egentlig ikke tenkt til å laste ned masse demoer, spill etc., det har jeg en xbox til;) Trenger bare noen meninger fra noen som har eid en slik/har noen erfaringer i det hele tatt. Er det lurt å kjøpe en slik med tanke på den lille lagringsplassen? Håper på svar! Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jeg spilte nylig the last of us, og rundet det. Det var en kompis som lot meg låne hans ps3 en helg slik at jeg fikk oppleve det fantastiske spillet, og etter dette så har jeg selv hatt lyst til å kjøpe en ps3 for å runde TLOU igjen. Så, i og med at jeg har lyst til å kjøpe en ps3 for å spille noen spill som nevnte ovenfor, samt Uncharted serien og litt sånne andre ps3 eksklusive spill, så tenkte jeg at kanskje ps3 ultraslim 12gb ville holde til mitt bruk, men så er det mange som mener at det uansett er altfor lite plass. Har egentlig ikke tenkt til å laste ned masse demoer, spill etc., det har jeg en xbox til;) Trenger bare noen meninger fra noen som har eid en slik/har noen erfaringer i det hele tatt. Er det lurt å kjøpe en slik med tanke på den lille lagringsplassen? Håper på svar! Om du feks skal ha GTA V vil dette ta 8 gig av plassen din! ;-) Lenke til kommentar
w0nderCHiN Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Har en xbox med masser av lagringsplass så det går fint. Og har ikke tenkt til å installere spill eller laste ned noen spill/demoer egentlig, bare kjøre spill rett fra disketten. Og da trenger jeg ikke så mye lagringsplass, men noen mener 12gb er altfor lite uansett! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Du kan sette i en disk selv om du trenger/ønsker mer plass. Men 12GB fylles raskt opp med patcher og diverse updates altså. For ikke å si spill som kun finnes i digital form. Lenke til kommentar
w0nderCHiN Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Ja du har nok rett angående det med patcher og dvs... hmm... jeg må nok tenke litt på dette, for jeg skal egentlig bare ha en ps3 til å spille på, men det går jo an å sette inn en minnepinne for å øke lagringsplassen en smule, det går jo an. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Nei, det går ikke. Lenke til kommentar
w0nderCHiN Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Nei vel, da blir det nok trolig 500gb versjonen, takker for svar! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Du kan kjøpe en 12GB og sette inn disk selv da. Ikke noe problem det. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Du kan kjøpe en 12GB og sette inn disk selv da. Ikke noe problem det. Et dette bare plug 'n play eller Ginecólogo ? Hvilken type disk kan jeg bruke? Hadde vert artig å bygge ut min 12'gig med en litt større flash disk, bare for å prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå