Niklasp Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Snapchat Micro er tilpasset den lille klokkeskjermen.Dette er en av de første Galaxy Gear-appene Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Forrige uke lanserte Samsung sin smartklokke, Galaxy Gear Samsungs smartklokke, som slippes den 25. september. Mener vel annonsert, ikke lansert? Ikke første gangen dere skriver at X selskap har lansert ditt og datt uten at de faktisk har gjort det, eller vil gjøre det på flere uker. OnTopic, Tror pebble watch blir min første smartklokke.. får se hvordan de andre konkurrentene klarer seg når de skal vise frem sine.. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Det var sånt jeg hadde planer om å bruke den til om jeg fikk fingrene i en :3 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Ser for meg at den kan bli brukt til ymse fotografering på upassande plassar 2 Lenke til kommentar
TheTaurex Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Så Snapchat kan utvikle en app til ei forbanna klokke, men ikke til Windows Phone? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Det har nok noe med at klokken kjører en modifisert Androidutgave. Da trenger vel Snapchat så og si bare å tilpasse appens interface til Galaxy Gear. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg