Gå til innhold

Presentasjon av: Smite 3rd person Moba !

Anbefalte innlegg

Jeg vil fortelle flere om spillet smite, Det er ikke så mange som spiller det fra nordiske land og det er ikke veldig godt kjent enda siden det fortsatt er i beta

Det er et MOBA spill som har litt uvanlig 3rd person view.

Det er basert på mytologi, Nordisk,Egyptisk,Gresk,Romersk,Kinesisk,Maya og Hindu.
Du kan spille en gud fra de forskjelige mytologiske verden. For eksempel Thor,Odin,Freya,Loki
Ra,Artemis,Zeus,Poseidon
Hercules,Hades,Athena,Anubis +++ mange fler

Jeg spilte det for flere månder siden og det var ikke mye og skryte av da, nå har di fiksa mye og spillet er genialt

Du har spillemoduser som

Arena: 5vs5 i en sirkel. Drep eller bli drept
Joust: 1 lane spill enten 1v1 eller 3v3
Assault:5v5 du blir gitt en random gud.Ingen kjøp av items før du dør ( Aram)
Conquest: Klassisk moba, 5vs5. 3 lanes med jungle
Domination: 3 kontrollpunkter hold 2 av 3 kontrollpunkter for og vinne
Match of the day: Dette er for morro skyld, Alt mulig kan skje, arena med 10 like guder, 5v5 med bare "Guder av underverden" osv.

Det som er spesielt med Smite er at du ser i 3rd person view og alt er basert på skillshots, Vanlige attacks må du trykke for og bruke, Tenk litt skytespill, du sikter og skyter/slår og du kan bomme med alt det gjelder og vite hvor du skal plasere deg og hvor du skal skyte fra, hvor du evt skal lande skills i forhold til hvor fienden beveger seg. I dette spillet er ikke Magi og fysisk skade blandet. enten har du bare fysisk skade eller bare magisk. Ingen guder har skills der du krever "magic power" og andre skills som krever "Physical power" så enten spiller du som Physical power eller magical power.

Det finnes guder i klassene Mage,Support,Bruiser,Assasian,Tank,Carry

Mage: Magisk skade og ofte bra AOE skade noen med veldig høy single target damage

Bruiser: Melee fighter, Ofte høy fysisk skade og bra/medium defense

Support: Ofte bra healing litt AOE skade og ofte mye Stuns,snare,slow

Tank: Tåler mye og gir medium/lite fysisk skade ( Noen er magisk skade )

Assasian: Ofte beste junglere høy og rask fysisk skade men tåler ofte lite

Carry: Høy fysisk skade, Ranged class med litt stuns,litt aoe men mest single target dmg

Her kan du se introduksjonsvideo til smite.
http://www.youtube.com/watch?v=Kz4iin2LlZE

Og om du har lyst til og prøve spillet kan du gå inn her og lage en account

Edit : Link fjernet.

Om du vil spille sammen med meg så kan du legge meg til på smite: Baccardy er ingame navnet mitt der =)

Jeg vet det er en smite tråd allerede men dette er en introduksjon av spillet for dem som ikke har hørt om det, Men dette er som sagt en introduksjon for og få nye spillere på smite mye mer morro med flere norske der inne =)

Endret av Malvado
Referal.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor diskutere Smite i 2 tråder? Folk som har spørsmål relatert til Smite kan vel benytte den allerede eksisterende tråden?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1485692&page=6&&do=findComment&comment=20905538

igjen, dette er en kun en tråd jeg laget for og spre spillet litt så det kanskje blir noen flere norske spillere, Forventer ikke at folk skal svare eller spørre om noe her men ville bare "vise fram" spillet til fler folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...