MorganGaming Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jeg syns skilpadder er søte. hva er din mening? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Helt siden barndommen har jeg hatet skilpadder. Jeg hopper på de så skallet flyr bortover. 7 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Helt siden barndommen har jeg hatet skilpadder. Jeg hopper på de så skallet flyr bortover. Dyremishandler !! Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Morsomt. Tenkte litt på dette i går, kan vel benytte meg av anledningen. Er det noen her på forumet som faktisk har skilpadder som "husdyr"? Lurer på hvor vanskelig det egentlig er å få tak i? Jeg har da altså pollen- og dyreallergi (katter, hunder, i grunn alt med pels), og dette er godt dokumentert gjennom flerfoldige legebesøk osv. Har hørt at det er temmelig enkelt å få tillatelse til å kjøpe en skilpadde dersom man kan dokumentere at man har allergi mot vanlige husdyr. Er det noen som kan bekrefte dette? Hva er i så fall fremgangsmåten? Har alltid vært glad i skilpadder og har egentlig hatt lyst på en så lenge jeg kan huske. Endret 10. september 2013 av Klatt3n 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Dyremishandler !! Jeg synes også de er søte! Endret 10. september 2013 av Diskutant 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Skilpadder er kule, så lenge du får riktig type, snapping turtle er djevelens dyr utrolig farlig og skummel ! Go TMNT ! Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 en kamerat har en snapper, den har aldri bitt noen og er veldig kjælen Lenke til kommentar
Corey Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Morsomt. Tenkte litt på dette i går, kan vel benytte meg av anledningen. Er det noen her på forumet som faktisk har skilpadder som "husdyr"? Lurer på hvor vanskelig det egentlig er å få tak i? Jeg har da altså pollen- og dyreallergi (katter, hunder, i grunn alt med pels), og dette er godt dokumentert gjennom flerfoldige legebesøk osv. Har hørt at det er temmelig enkelt å få tillatelse til å kjøpe en skilpadde dersom man kan dokumentere at man har allergi mot vanlige husdyr. Er det noen som kan bekrefte dette? Hva er i så fall fremgangsmåten? Har alltid vært glad i skilpadder og har egentlig hatt lyst på en så lenge jeg kan huske. Hadde land-skilpadde i 28 år (døde ifjor). Utrolig lett dyr å ha med å gjør, da den bare gikk rundt i stua eller kom inn på kjøkkenet når den var sulten. Er usikker på hvordan man kan skaffe annet enn ulovlig, dette får du eventuelt ta opp med kommune/myndigheter etc. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Digger landskilpadder. Bestefar hadde en han tok med seg fra Brasil en gang på 60-tallet. Bodde i en treeske på stua hans. Vi pleide å ta den ut i hagen på sommeren. Dessverre blei den overkjørt av mora mi på midten av 90-tallet en gang. 2 Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jeg syns skilpadder er søte. hva er din mening? Hahah! Endelig har jeg funnet deg! http://www.youtube.com/watch?v=CMNry4PE93Y 2 Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Hahah! Endelig har jeg funnet deg! http://www.youtube.com/watch?v=CMNry4PE93Y Hahahaha! ventet egentlig på den litt underbevisst. men når jeg snakker engelsk da høres mer ut som en russer som er fullere enn et badekar som blir dratt etter en hest. onward comrades! 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Jeg synes det er kult hvordan en skillpadde kan variere fra noen få cm i størrelse: til... ... to meter! Endret 13. september 2013 av Stian Aarskaug 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Morsomt. Tenkte litt på dette i går, kan vel benytte meg av anledningen. Er det noen her på forumet som faktisk har skilpadder som "husdyr"? Lurer på hvor vanskelig det egentlig er å få tak i? Jeg har da altså pollen- og dyreallergi (katter, hunder, i grunn alt med pels), og dette er godt dokumentert gjennom flerfoldige legebesøk osv. Har hørt at det er temmelig enkelt å få tillatelse til å kjøpe en skilpadde dersom man kan dokumentere at man har allergi mot vanlige husdyr. Er det noen som kan bekrefte dette? Hva er i så fall fremgangsmåten? Har alltid vært glad i skilpadder og har egentlig hatt lyst på en så lenge jeg kan huske. skaff deg kinesisk nakenhund eller mexikansk da;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå