kjamel Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 da har delene ankommet og jeg satte maskinen sammen i går kveld.eneste problemet er når jeg setter inn asus gtx 780 3gb kort så får jeg ikke noe signal til kjermen.når jeg tar ut gpu og setter hdmi kabelen inn i hoverkortet så funker alt som det skal. jeg har innstalert windows 8 64 bits. jeg innstlerer GPU i overste pcie 16 slotten og kjører de to pcie kablene fra PSU til GPU 1 stk 8 pin og 1 stk 6 pin. de kablene er festet permanent til PSU. må jeg da bruke noen av de andre kablene som kom med PSU og bruke de til å gi grafikkortet strøm ? optisk enhet : Asus DRW-24B5ST GPU: Asus GeForce GTX 780 3GB DirectCU II OC Hovedkort : Asus Z87-Pro kabinett : Cooler Master HAF 932 CPU kjøler : Corsair H100i RAM : G.skill DDR3 16 gig trident x 2400 PSU : HX1050 corsair CPU : Intel Core i5 4670K SSD : Samsung SSD 840 Series 250GB HD : Seagate Barracuda 4TB Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Vanligvis skal det interne GPU på HK deaktiveres når du setter inn et eksternt skjermkort så det høres rart ut. Kan du se i BIOS om det er noen innstillinger der som du må oppdatere? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Bruk heller d-dvi kabel. Det kan kanskje funke! Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Hvilken driver har du innstallert?Hadde nøyaktig det samme problemet med min nybygde PC med GTX770, jeg innstallerte nyeste BETA driver fra nvidia.com noe som gjorde at jeg fikk sort skjerm. Innstallerte dermed driveren på cd-en som fulgte med skjermkortet og dette fungerte fint.Start opp i sikkerhetsmodus med nettverk, avinnstaller driveren i kontrollpanel og kjør deretter Driver Sweeper og innstaller ny driver som fulgte med cd-en. Endret 11. september 2013 av Celusion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå