vesletun Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Bestte butikk å jkjøpe en opptaker på service og utvalg og pris Og hvilken er best bilde og lyd på. Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hva slags opptaker er det du tenker på? Ta opp fra TV? Da må du velge det som TV-leverandøren din selger. Ellers har du f.eks. Dreambox, men det er ikke alle TV-leverandører som godtar dette. Er det DVD/BD-brenner du tenker på (som du kobler til PC), er gjerne programmet du bruker viktigere enn merke og modell. Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 dvd opptaker for å ta opp tv programmer.En slik en: http://www.pioneer.eu/eur/products/archive/DVR-440H-S/page.html Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 12. september 2013 Forfatter Del Skrevet 12. september 2013 ingen hjelp å få Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) En god plass å begynne er her: http://www.prisjakt.no/category.php?l=s140498279&o=produkt_pris_inkmoms#prodlista Butikker som går igjen er Multicom, CDON, Proshop, Lefdal, Elkjøp, Komplett, MPX, SuperSmart, Deal, Spaceworld, Soundgarden og NetOnNet, som jeg kjenner noe særlig til og kan uttale meg om. De fleste av disse butikkene er trygge og gode. Multicom er bra, muligens litt treg frakt, men de veier opp på andre ting. CDON er raske, er fornøyd med dem. Proshop har jeg ikke handlet hos, men er mange som er fornøyd. Er egen tråd for dem på Diskusjon. Lefdal og Elkjøp kan handles på nett, hentes i butikk, ingeting å si på dem. Komplett/MPX er gode butikker, litt dyre men ellers god service. SuperSmart er bra, ikke de største, men har god erfaring med dem. Deal har godt rykte, gode priser, muligens litt treg levering. Spaceworld, kommer frakt i tillegg tror jeg, ellers grei. Soundgarden, litt dyrt, men skal ikke være noe å si på dem. NetOnNet har jeg gode erfaring med, og har hørt det fra andre også. Har også lest dårlige erfaringer, men det har jo alle, så kan ikke slutte å handle fra dem derfor. Der har du en rask summering på butikkene. Kan også nevne Dustin Home som er meget bra. Det er sikkert noen jeg har glemt, men da får du heller spør hvis du lurer. Endret 12. september 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Soundgarden, litt dyrt, men skal ikke være noe å si på dem. NetOnNet har jeg gode erfaring med, og har hørt det fra andre også. Har også lest dårlige erfaringer, men det har jo alle, så kan ikke slutte å handle fra dem derfor. Når det gjelder Netonnet, så ser det ut til at de får god tilbakemelding fra de som har bestilt noe og fått det levert, mens over gjennomsnittet av de som trenger etterservice (reklamasjon og lignende) gir dårlig tilbakemelding. Soundgarden har fysiske butikker, og har du en i nærheten vil jeg anbefale å stikke innom. Min erfaring med deres butikker er i hvert fall god. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Ja, stemmer. Jeg har høret noe lignende, at NetOnNet er dårlig på reklamasjon, så er noe å ta i betrakning dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå