TheKims Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hei. Har brukt Fraps før å har kanskje mistet 20-30fps maks når jeg recorder, mens nå mister jeg over 100fps. Hva kan være galt? Recorder til en annen harddisk enn spillet er på. Specs: I5 3570K @ 4,6Ghz, 8GB Ram og to stk 660TI Prøver å recorde BF3 btw. Lenke til kommentar
MHeien Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Det første jeg tenkte på er at har du alle drivere oppdatert? Og hvis ikke det er feilen, prøv å ha så få programmer kjørende mens du spiller/rekorder. Både fraps og bf3 bruker en del prosessorkraft så om du har mer enn det oppe vil det bli litt tregt. Jeg lastet ned Razers gratis game booster (du må ikke ha noen razer produkter for å laste det ned) der du kan starte spillene derfra. Når du starter et lukker den automatisk alle bakgrunnsprogrammer slik at spillet skal få en bedre ytelse og da vil det nok ikke bli noen fps drops. Håper dette hjalp deg og svarte deg. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 er nok noe som skurrer og ødelegger ja, kan være pga. 2x skjermkort, drivere eller en programfeil i fraps'en din, selv synes jeg dxtory er mye snillere med maskinen, men fraps er så enkelt å bruke at det ofte ender med det. Re-installer drivere, fraps og kanskje prøv uten ene skjermkortet og se hva som skjer, evt prøv dxtory, kanskje du liker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå