Manlulu Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) MySQL kræsja en gang, og etter det så får jeg denne feilen: Noen som vet hvordan jeg fikser det?Jeg har prøvd å uninstallere og installere på nytt men det funker ikke still. Edit: Hvordan får jeg større bilde? Endret 10. september 2013 av Manlulu Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Bump pga krise. Trenger det til skole Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Kan du ikke skrive inn feilmeldingen her? Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Kan du ikke skrive inn feilmeldingen her? Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Får du opp bilde? Jeg får bare den feilmeldingen hver gang. Har uninstallert alt og installert det på nytt 2 ganger. Restarta pc. Restarta detta local host greiene som jeg har nede på start menyen. Det er ingenting som funker. Og jeg har brukt det aktivt i 2 uker nå, helt til det nå kræsja en gang. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) EDIT: Glem det EDIT 2: Prøvd en annen MySQL-versjon? Ser også ut til at du bruker Windows 8? Prøvd å kjøre i kompatibilitetsmodus? Endret 10. september 2013 av Nickless Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Det der er ikke serveren, men ett program for å kunne designe en database grafisk. Noe som betyr at databaseserveren sannsynligvis er ok, og med data i behold. Sjekket eventviewer for å se om det er en mer forklarende feilmelding der? Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Jeg kjører Windows 8 ja. Prøvde nett kompatibilitetsmodus for Windows 7. Men slikt funker jo aldri. Hvor finner jeg eventviewer? Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jeg kjører Windows 8 ja. Prøvde nett kompatibilitetsmodus for Windows 7. Men slikt funker jo aldri. Hvor finner jeg eventviewer? http://www.computerperformance.co.uk/win8/windows8-event-viewer.htm Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 (endret) huff jeg vet ikke engang hvor jeg skal starte i denne loggen. Ingen som har hatt et lignende problem med et annet program eller noe da? Jeg har aldri opplevd at en program har dødd på denne måten Endret 10. september 2013 av Manlulu Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 13. september 2013 Forfatter Del Skrevet 13. september 2013 Tilbakestilte Windows, og nå funker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå