Workman94 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Er jeg den eneste som må ta intiativet til å snakke med folk? det virker som det er virkeligheten av det. Jeg er alltid den som må starte en samtale og jeg føler at det viser bare hvor ensidig forholdet er. Jeg har ikke hatt et knull eller dame på en lang stund. Jeg er hyggelig men fortsatt ingen lykke, må jeg være helt jævlig for å få noe suksess Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Tipper du prøver for hardt Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 "Blås" i venner og damer og bruk energien på noe du kan lykkes med uten å være avhengig av andres "velsignelse". Ved å rette energi mot venner og damer kan det hende at du kanaliserer energien til å skyve dem fra deg. Både venner og damer liker avslappede folk som lykkes med det de driver med, ikke stressede ulykkelige folk som kjemper for å få venner og damer. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Vel, det er bare å prøve. Vet hvordan du har det. Om man jobber lenge nok med saken, vil man lykkes. Husk at veien til suksess til tider oppleves som å kjøre av veien. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Det BadCat skrev... Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Det finnes ingen hemmelig oppskrift. Noen vil alltid falle utenfor. Man må bare akseptere at man ikke verdt noe for andre mennesket og like greit kunne hengt seg. Finn andre gleder i livet. Fuck venner og damer. Hvis de ikke vil snakke med deg så er det eneste som kan skje at de utnytter deg. Klart du vil da få en viss sosial omgang men du vil aldri bli invitert med på noe gøy bare når det er flytting eller henting fra byen osv. ( ja jeg snakket av erfaring) Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Er jeg den eneste som må ta intiativet til å snakke med folk? det virker som det er virkeligheten av det. Jeg er alltid den som må starte en samtale og jeg føler at det viser bare hvor ensidig forholdet er. Jeg har ikke hatt et knull eller dame på en lang stund. Jeg er hyggelig men fortsatt ingen lykke, må jeg være helt jævlig for å få noe suksess Du skal vite at det er personer som deg der ute også. Ikke tenk du er alene om det, for det er du ikke. Hent styrke via musikk, eller en annen fritidsinteresse. Ha fokus på at du framstår ekte og sann for deg selv og for andre. Vær deg selv og ikke gi opp. Bra du sier du er hyggelig. Det er en viktig greie. Du vil treffe folk du føler du får noe tilbake fra. Enten om det er i morgen eller om 1 år. Slik vet man aldri. Noe av det fine med livet er at ting ofte skjer når man minst venter det 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå