Gå til innhold

Tråden for alle løftebrudd fra Frp


Tollari

Anbefalte innlegg

 

Hvordan er ikke Norge bærekraftig?

 

Velferdssamfunnet vi har er ikke bærekraftig pga en offentlig sektor som vokser seg for stor. Alt i fra antall ansatte til trygde/uføre ytelser og innvandring, unødvendig byråkrati +++. Store deler av industrien vår og arbeidsmarked handler om olje, denne industrien har en høyst usikker fremtid. Om veksten skulle fortsette så vil vi ikke ha nok penger til statsbudsjettet for å drifte Norge om drøye 10 år, om vi så skulle bruke alt av oljepenger. Det er det flere prognoser som sier. Til og med perspektivmeldingen som kom i februar som de rødgrønne har gitt ut.

Endret av Hyd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Frp og Høyre tordnet i valgkampen om elendig politiberedskap og ville satse på mer politi - går isteden inn for å legge ned politikontorene.

 

Løftebrudd!

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10135995

Du er litt av en apekatt. Nedlegging av politikontorer er noe politiet selv vurderer, grunnet mangel på økonomisk støtte fra dagens regjering. Så om du skal skylde på noe, kan du godt skylde på Jens som har styrt pengesekken til Politiet de siste 8 årene.
  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
En 55 år gammel bonde som ble lam i beina etter en arbeidsulykke i 1986, er fortsatt aktiv gårdbruker. Men han har fått en ekstraregning på over 215.657 kroner fra tollvesenet.

 

Og det er som det bør være, mener Frp-leder Siv Jensen nå, i sin nye rolle som finansminister.

 

Historien har fått Høyres stortingsrepresentant Sylvi Graham til å reagere:

 

- Arbeidet medfører at han løfter seg inn og ut av bilen flere ganger om dagen. For å få noe bedre plass til rullestolen, ble skilleveggen flyttet noen centimeter bakover. At dette skulle medføre en utgift på over 200.000 kroner, virker som en urimelig reaksjon, skriver Graham i et spørsmål til finansministeren.

 

New faces, no other changes :lol:

 

Igrunnen burde du vel ha døpt denne tråden: "Tråden for alle løftebrudd fra Regjeringen", da kunne den fått ett evig liv.

 

Dog, det er jo forståelig at du kun vil rakke ned på FrP

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

At du ikke åpner en tråd for all bullshiten til de etablerte partiene som har gjort landet om til et halveis Afrika?

 

Du mener til verdens beste land og bo i i følge Fn?

 

Jeg er ikke sikker på at det samme kan sies om Norge etter 4 år med blåblått styre.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Enda et løftebrudd

 

http://nyheter.no.msn.com/norge/siv-jensen-er-allerede-blitt-avgifts-byråkratisert

 

Vi husker jo hvor mye frp tordnet over de skyhøye bilavgifter. Nå sitter de i posisjon - og forsvarer samme avgiftene som de tordnet imot da de var i opposisjonen.

Siv Jensen kan ikke vifte med hånden og trylle bort loven. Hun må følge lovens regler og ikke forskjellsbehandle. Men, som det blir skrevet:

Finansminister Siv Jensen vil imidlertid se om det er mulig med lempeligere fortolkning av regelverket i tida framover, bare det ikke uthuler avgiftsreglene og fører til forskjellsbehandling.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Trodde dere virkelig på alt det Siv lovte?

Hvilken verden tror dere at vi bor i :cry:

For henne handlet det kun om en ting. Og det har hun fått oppfylt.

 

Men jeg forventer at ting vil skje etter nytt år en gang. Uansett så håper jeg ikke at dere forventer for mye av regjeringen.

 

Nei, ikke ett sekund. Det har vel de som har lest mine innlegg her på forumet forstått.

 

Nå er det nesten mer interessant å skrive om det de blåblå ikke gjør som de lovte før valget enn å forsvare misnøyen over det de rødgrønne faktisk utrettet for å gjøre Norge til verdens beste land å bo i.

Lenke til kommentar

Trodde dere virkelig på alt det Siv lovte?

Hvilken verden tror dere at vi bor i :cry:

For henne handlet det kun om en ting. Og det har hun fått oppfylt.

 

 

 

Ikke jeg som stoler blindt på henne og det forskrudde partiet hennes. Prøv det heller med de naive frp-velgerne som inbiller seg at kun de som de oppfatter som sosialister driver med løftebrudd. Det i seg selv gjør det verdt å ha denne tråden.

Endret av Tollari
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ikke jeg som stoler blindt på henne og det forskrudde partiet hennes. Prøv det heller med de naive frp-velgerne som inbiller seg at kun de som de oppfatter som sosialister driver med løftebrudd. Det i seg selv gjør det verdt å ha denne tråden.

Så nå som løftebruddene kommer fra FrP vil vi dermed få bekreftet min påstand om at FrP er ett sosialstisk parti?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...