Gå til innhold

Tråden for alle løftebrudd fra Frp


Tollari

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vet ikke jeg om det er valgløfte, men jeg tror ikke vi ser vin på bensinstasjoner eller at røykeloven trekkes tilbake. Jeg håper FrP kan få kjørt inn en strammere linje mot utenlandske kriminelle, og at det blir mer akseptert å være skeptisk til omreisende kriminelle bander.

 

Fjerning av bompenger tviler jeg på - og jeg tror heller ikke på større kutt i innbringende avgifter som dokument-avgiften, omregistreringsavgiften, arveavgiften osv. Særlig dokumentavgiften tror jeg har lite å si i praksis for folk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dei har nå i allefall utført eit løft allerede nå, og det er å kaste Jens, Sv(iker)ane og SP på ræva ut av regjeringa.

Sorry, men Jens er fortsatt statsminister. De rød-grønne regjerer fortsatt.

 

Forøvrig er det vel relativt toskete å opprette denne tråden lenge før en ny regjering har tiltrådt og lenge før de har lagt fram noe budsjett. Valgkampen er over - nå kan vi like gjerne vente og faktisk se hva slags politikk Erna-gjengen vil gjennomføre og hvilke resultater den gir.

Men vi må altså vente til de har gjort noe.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Lagt til som favoritt.

 

Var det forresten noen andre som reagerte på oppførselsen til Siv igår kveld?

Blei nesten litt skremt når hun kom på scena, det virka nesten som om det hadde tippa over for a.

 

Jeg reagerte på det samme. Hun oppførte seg som om det var hun som hadde vunnet valget istedenfor Erna Solberg. Dette viser atter en gang at det norske folk valgte riktig ved å stemme på Høyre istedenfor Frp, og at H og Frp er avhengig av V eller KrF for å danne flertallsregjering.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Rart av Siv å juble, når hun og partiet faktisk ikke er sikret plass i den nye regjeringen ennå engang.

Vil vil uansett se mye mer løftebrudd i den neste stortingsperioden enn som tidligere.

Det verste er at mange av nordmenn er veldige blinde når det gjelder politikk og.

 

Hun er faktisk de facto sikret plass i regjeringen ettersom Høyre og AP aldri har vurdert å samarbeide.

Det verste er at hun mest sannsynligvis kommer til å grine til seg finansministerposten..

(Det er kotyme at det største partiet får statsministerposten, mens det nest største sikrer seg enten finans, utenriks eller justis)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...