crayon Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Jeg har fått en del surr i timeplanen min, fordi jeg tar flere fag enn jeg egentlig skal. Derfor blir det krasj mellom Internasjonal engelsk og to andre fag i timeplanen min, og jeg må enten hoppe av et fag eller ta internasjonal engelsk som privatist.Det jeg lurer på, er hvordan privatisteksamen i internasjonal engelsk fungerer? Det er jo listet opp som et skriftlig fag, vil det si at det kun vil bli skriftlig eksamen i faget om jeg går opp som privatist? I så fall, vil jeg da få én karakter mindre på vitnemålet? Jeg vil helst få både muntlig og skriftlig vurdering for å få høyest mulig snitt, så jeg trenger å vite hvordan det fungerer før jeg bestemmer meg. Jeg lurer også på om det er mulig å gå opp som privatist til jul, og ta eksamenen(e?) på nytt til våren hvis jeg ikke blir fornøyd med karakteren? Håper noen vet dette og kan hjelpe! Endret 10. september 2013 av crayon Lenke til kommentar
Gjest medlem-314042 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Det er både en skriftlig og en muntlig eksamen. Tidspunktet for eksamen finner du på privatistweb.no. Jeg er litt usikkerm men jeg tror at skriftlig eksamen er rundt den 28 november. Og så vidt jeg husker, så kan du også ta privatisteksamen så mange ganger du vil. Det er alt jeg vet om det. Edit: Du kan forresten finne tidligere gitte eksamensoppgaver på udir sine nettsider. https://pgsf.udir.no/dokumentlager/EksamensOppgaver.aspx?proveType=EV Endret 11. september 2013 av medlem-314042 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå